Dataante Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Skal kjøpe sd ram til en venn. Noen som har et bedre forslag. Apacer 256 pc133, fra Access til 290kr. Han har Aopen AX3S i815 chip. Intel 866 boxed cpu. Lenke til kommentar
Donald Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Har ikkje prøvd apacer, men mosel er veldig bra. Har 2 128mb cas2. Med desse har det aldri vært problem på nokon hovedkort. Anbefalar i alle fall ikkje uoriginal nobrand. Har ein 512 pc133 mb brikke som ikkje greier å køyra på 133Mhz på lågaste minneinsstillingar. Med mange apps oppe heng det seg. Cas2 eller 166Mhz kan og vera ein fordel i og med at du kan køyra på kvassaste minninnstillingar og slepp ein ustabil pc. Kjøp i alle fall ikkje uregistrert. Det er gambling med høg risiko. Lenke til kommentar
sealt Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Jeg har kjørt 3.part(2x256)på p3 maskinen med 3dsmax i over et år uten en eneste kræsj eller henging. Har heller ikke opplevd kræsj i spill heller. Eneste gangen jeg har fått kræsj har vært når jeg har enabla 4xagp Lenke til kommentar
Donald Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Kjøper du uoriginalt minne kan du vere både heldig og uheldig. Nokon brikkar kan vere like gode som originale, medan andre aldri skulle vore selde. Køyrer du originalt får du garantert minne som fungerar. Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Anbefaler Mosel Vitelic PC133 SDRAM 7ns brikker på det varmeste. Hadde en slik 128meg og den funka dødsfett. Kjørte CAS2, Turbo Memory Timings, 4-Way Bank Interleave; med andre ord full pakke. Brikkene klarer mest sannsynlig 150MHz CL2! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå