krisdt Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Jeg har kjøpt en Toshiba MK1234GSX 2,5" Harddisk til min Fujitsu Siemens Amilo M 1437G. Den er ment til å installere Vista på, men under installasjonen sier den at den ikke finner drivere til enheten. Da vet jeg at noe er feil, siden HDDer ikke trenger drivere. Hva er feil/gjør jeg feil? Endret 28. februar 2007 av krisdt Lenke til kommentar
Gega Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Toshiba MK1234GSX 2,5" er en s-ata disk...du trenger sikkert s-ata driveren til den. trykk f6 under oppstart av installasjonen og legg inn s-ata driveren...den har du sikkert fått med enten som diskett eller cd plate når du kjøpte pc`n. Gega Endret 28. februar 2007 av Gega Lenke til kommentar
krisdt Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg har forsøkt å installere med den originale disken som fulgte med PCen, som antakelig burde ha driveren installert. Vista fant ikke disken når den var koblet til internt, men når den var koblet til inni et kabinett via USB, fant den den... Skal prøve det du sa nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå