Gå til innhold

wow snittalder.. et lite slag i trynet?


Anbefalte innlegg

God humor er vel det som får deg til å le. Og hvis det er et guildnavn som "Aspect of the rompehull" eller et "Nick" som "Bøttmann" så..... jaja..Nå er vel uansett ikke karakternavnet på en WoW-karakter et "nick" slik det er det på en SMS-chat eller en blog.

 

Personlig syns jeg vel kanskje et guild som "Gnomeland Security" er "bedre" humor.

 

Uansett.. tror at "Aspect of the rompehull" har bedre treff blant et <18 publikum enn et >18.. men det er jo bare synsing.

Endret av pax1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke nødvendigvis alderen som avgjør om du oppfører deg som en voksen eller ikke - det er hvor moden du er.

 

Det er helt sikkert flere umodne 12-åringer enn 30-åringer, men det er ikke en regel.

8073396[/snapback]

 

Joda, det er en regel at det er flere umodne 12-åringer enn 30-åringer, men man _kan_ være heldig å møte på en moden 12-åring, eller uhelding og møte på en umoden 30-åring. Det jeg er litt lei av er bare å høre folk misbruke dette argumentet for å forsvare veldig unge spillere. De skal bli dømt pga sin egen oppførsel, ikke pga en teoretisering som sier at det finnes umodne 30-åringer også.

Lenke til kommentar
Akkurat "Aspect of the rompehull" er ikke det morsomste og mest kreative jeg har sett, men det er noen som syns det er morsomt også.. Og de har sin egen type humor, og det er ikke opp til oss og bedømme om den humoren er god eller dårlig. Kanskje du syns den er dårlig, men da er det din sak, og du trenger ikke å være så generaliserende at du sier at det er verdens generelle oppfatning av dårlig humor.
Humor som har med kjønnsorganer å gjøre er bare teit og passer utmerket til mindre modne folk. Det tror jeg nok de fleste som er litt voksen i huet også mener. Greit, det er en form for humor ja, fjortishumor.

 

 

Det at det finnes noen få flere som støtter opp om disse "artige" navnene beviser jo bare at de er på det samme mentale stadiet som deg, ikke noe mer enn det. Det er forøvrig greit nok at folk har forskjellig humor, kan ikke benekte det, men det gjelder ikke i dette tilfellet. Her snakker vi om dårlig og barnslig humor som ikke er verdig å sammenliknes med andre former for humor fordi den er så lav.

Nei, nei og atter nei.. Som jeg har sagt mange ganger, og som du ikke klarer å trykke inn i det fastlåste hodet ditt, er at dette beviser at folk har forskjellig humor, og ikke noe som helst annet.. Kom på noen bedre argumenter før du skriver dem ned...

Ikke noe som helst annet? Du sier med andre ord at det ikke finnes dårlig humor, bare forskjellig? Det henger ikke ihop med det du skriver bl.a. rett nedenfor her.

 

Og hodet mitt ja... nå starter usakligheten fra din side ser jeg :) happy happy joy joy

 

 

Vel, dårlig og bra smak finnes jo også. Alt kan defineres.

BINGO! Det finns dårlig og god smak, og det fins dårlig og god humor, MEN det er opp til hver enkelt å definere hva som er god og dårlig humor, eller smak. Noen liker å spise snegler, andre liker det ikke. Men de som ikke spiser snegler, har ikke dårlig smak for det?

Dårlig humor kan lett gjenkjennes av de fleste. Billige poenger som ikke krever stor tankevirksomhet. Overfladiske "morsomheter". Snegle-poenget ditt kan ikke settes i sammenheng da det finnes ganske mange som liker snegler, de er faktisk en delikatesse og det kan godt hende jeg personlig liker det.

 

 

Jeg ser ikke at dette understreker noe som helst. Jeg kommenterte DEG, ikke andre folk.

Vel.. du har jo ikke gjort annet enn å kommentere meg, og de som har samme humor som meg, så da har du vel kommentert andre folk?

Akkurat der kommenterte jeg kun deg. Vri på det som du vil.

 

 

Ah, du prøver å trekke paralleller... prøv med 99% og 1% neste gang, det passer bedre og er mer realistisk her.

Nei.. Etter som jeg har lest ut i fra denne tråden, så er det sånn ca 50-50 med hvem som syns dette er morsomt, så dette argumentet ditt falt rimelig kraftig bort.. Så jeg venter fortsatt på svar.. Hvem har den dårlige humoren hvis 50% ler, og 50% ikke ler?

Du glemte alle dem som ikke har skrevet noe her. Bummer...

 

 

Og du som veit som mye.. Kan du gi meg et eksempel på hva "God" humor er?
Alt håp er nok ute for din del, ingenting som hjelper :(

Og der klarte du å tape din egen diskusjon.. Helt på egenhånd.. :thumbup:

Det at du ikke klarer å definere god humor, og heller kommer med et tåpelig comback for å prøve å fornærme meg, beviser bare akkurat det jeg har sagt hele tiden. Man kan ikke definere god humor!

Mulig det, men man kan ihvertfall definere og gjenkjenne dårlig humor. Du spurte meg heller ikke om noen definisjon, men et eksempel - og jeg kan dermed ikke se at jeg har tapt noe som helst.
Lenke til kommentar

Jeg gir opp jeg, for du kommer med poeng som motsier deg selv, og for meg virker det nå som du holder denne samtalen gående, fordi du ikke har noe bedre å finne på, og kun er ute for å kverulere.

Du sier at jeg ikke tenker på de som ikke sier noe her, men det gjør da ikke du heller?

Så jeg lar dette ligge med dette, rett og slett fordi jeg ikke orker å diskutere mer med en så sta kverulant, som lever i sin egne lille boble, og tror at alle andre mener akkurat som seg selv.

 

Så du klarer vel helt sikkert å snu denne posten til at du vant denne diskusjonen og at jeg tar feil, og blah blah blah.. Men nå gidder jeg rett og slett ikke diskutere mer, pga de usakelige og selvmotsigende argumentene dine. :)

 

Nå skal jeg spille WoW. :p

Lenke til kommentar
WarpX diaf plx. Sorry men etter å ha lest denne tråden har jeg lyst til å slå hodet i bordet. :/

Det er ingen overraskelse at usaklige fjotter som deg spiller Alliance.

diaf = die in a fire

plx = What noobs say when they cant be bothered or dont know how to say "please".

Lenke til kommentar
Jeg gir opp jeg, for du kommer med poeng som motsier deg selv, og for meg virker det nå som du holder denne samtalen gående, fordi du ikke har noe bedre å finne på, og kun er ute for å kverulere.

Du sier at jeg ikke tenker på de som ikke sier noe her, men det gjør da ikke du heller?

Så jeg lar dette ligge med dette, rett og slett fordi jeg ikke orker å diskutere mer med en så sta kverulant, som lever i sin egne lille boble, og tror at alle andre mener akkurat som seg selv.

 

Så du klarer vel helt sikkert å snu denne posten til at du vant denne diskusjonen og at jeg tar feil, og blah blah blah.. Men nå gidder jeg rett og slett ikke diskutere mer, pga de usakelige og selvmotsigende argumentene dine. :)

Jada, bare kall meg usaklig, kverulerende, sta mm. - det setter ikke deg i et bedre lys akkurat :p Men greit nok, denne diskusjonen hadde vel låst seg litt fast.

 

 

Nå skal jeg spille WoW. :p

Synd at jeg har gått lei og spiller Oblivion nå. Håper lysten kommer tilbake en dag...
Lenke til kommentar

tsk tsk tsk.....

 

warpx, kverulant er vi eh?

jaja....hvorfor bry seg om alder og sånt i wow da?...

Vi har jo /ignore for en grunn^^

 

Men da har vi gankere da...."oh jeg er 70 jeg dreper lev 17s imbah"

Well....som 70 finner jeg det svært tilfredstillene å drepe low allys fordi akkurat at det er morsomt å tenke at det sitter en fyr i den andre enden og slenger tastaturet i veggen^^ ( fungerer desverre på begge sider...=/ )

 

Men alder har da ikke noe å si hvordan man oppfører seg...

jeg har blitt tatt for en 21-23 åring...og jeg er 16...^^

Well..dere for kose dere med å krangle i forumet^^^

Lenke til kommentar
Det er ikke nødvendigvis alderen som avgjør om du oppfører deg som en voksen eller ikke - det er hvor moden du er.

 

Det er helt sikkert flere umodne 12-åringer enn 30-åringer, men det er ikke en regel.

8073396[/snapback]

 

Joda, det er en regel at det er flere umodne 12-åringer enn 30-åringer, men man _kan_ være heldig å møte på en moden 12-åring, eller uhelding og møte på en umoden 30-åring. Det jeg er litt lei av er bare å høre folk misbruke dette argumentet for å forsvare veldig unge spillere. De skal bli dømt pga sin egen oppførsel, ikke pga en teoretisering som sier at det finnes umodne 30-åringer også.

8081371[/snapback]

Poenget mitt er at du ikke skal dømme noen (pga. alderen) før du blir kjent med dem. F. eks. å nekte noen å bli med i en instance o.l. fordi han er tolv år, uten at du noen sinne har spilt med ham eller har noe som helst erfaring med ham.

Lenke til kommentar
WarpX diaf plx. Sorry men etter å ha lest denne tråden har jeg lyst til å slå hodet i bordet. :/

Det er ingen overraskelse at usaklige fjotter som deg spiller Alliance.

diaf = die in a fire

plx = What noobs say when they cant be bothered or dont know how to say "please".

8084529[/snapback]

Haha, gud som jeg hater voksne WoW spillerere som oppfører seg som deg. Sist jeg hadde en krangel med en person som DEG ingame, endte det med at han sa "hope your parents die of cacer". Og grunnen til at vi kranglet var at jeg leava guilden. Ja han sa cacer og ikke cancer. Jeg har både high level alliance og high level horde. Og har merket voksne personer som deg på begge sidene. Og gud så glad jeg er for at jeg aldri har møtt deg in-game og aldri kommer til å gjøre det. Makan til krangle fant har jeg aldri sett her i forumet før. Jeg bruker forkortelser som diaf og plx siden jeg er en del yngre som deg regner jeg med, men det er bare slik det er på servern jeg spiller mest på. De fleste jeg kjenner bruker slike ord fordi om de er mye eldre enn meg. Og de som er godt voksne på servern bryr seg ikke om det, kanskje du skal lære deg å ikke bry deg også? Hvis det virkelig skader og se navn som Dwarfmage på en Orc Warrior osv. vil jeg si at du satser på en RP-Server. Det er der slike som deg hører hjemme for å være ærlig.

Ikke fordi at det er noe galt med RP-spillere, de er som regel mye mere hyggeligere enn slik som du har oppført deg. Men du kan vel spille der fordi at folk er stort sett mye mer seriøse når det kommer til hvordan de oppfører seg. Spiller litt RP av og til jeg og, da bruker jeg ikke ord som "diaf", "plx osv. Jeg spiller på PvP og Normal server til vanlig, jeg ler godt hver gang jeg ser et navn som er morsomt, eller noen som drar en vits eller lignende i chat. Er glad for at folk med humor spiller WoW.

 

Så hvis du er så voksen, hvorfor gidder du å krangle med oss usaklige fjotter.

Lenke til kommentar

Kanskje fordi det er dere som skal ta seg av oss når vi kommer på gamlehjem, hvem vet.

 

Uansett, det er desverre veldig mye unger i wow, noe man ikke kan komme bort ifra. Og ignore listen blir fort full. Nå har jeg mer eller mindre sluttet å spille, så da er det bare unga på forumet som irriterer.

 

Og det er ikke farlig å være voksen vet du, må ikke få deg kjerring, 2 barn og hus i morra om du ikke oppfører deg som en drittunge hver dag.

Lenke til kommentar
Kanskje fordi det er dere som skal ta seg av oss når vi kommer på gamlehjem, hvem vet.

 

Uansett, det er desverre veldig mye unger i wow, noe man ikke kan komme bort ifra. Og ignore listen blir fort full. Nå har jeg mer eller mindre sluttet å spille, så da er det bare unga på forumet som irriterer.

 

Og det er ikke farlig å være voksen vet du, må ikke få deg kjerring, 2 barn og hus i morra om du ikke oppfører deg som en drittunge hver dag.

8088044[/snapback]

Vel, jeg oppfører meg ikke som en drittunge ingame, kommer aldri til å gjøre det eller. Eller er det og oppføre seg som en drittunge å si ord som lol? :p Han som er scarab lord på servern hvor min main er, han er godt voksen. Han ler av "your moma" vitser :p, han elsker de med andre ord. Uansett prøver bare å svare for meg, kanskje det var å oppføre seg som en drittunge å si diaf til WarpX, men fifan så sint jeg ble av å lese innleggene hans.

Lenke til kommentar

Nå var det ikke rettet mot deg direkte. Men de som kjenner meg, vet at jeg ikke akkurat hyller dårlige forkortelser og sms språk. Hva sparer en person på å skrive plx i stedet for please for å ta det eksemplet. Lol missbrukes også ganske heftig i spill som wow, mange tror du faktisk "ler høyt" når de sier det? Toalett humor heller ikke min greie, men om du vil le av at noen sier "prump" i general, så er jo det opp til deg. Desverre for meg blir ignore list full fort :(

 

Og glemte å si jeg var i guild med en på 13 i starten av wow, og han oppførte seg bedre og spilte bedre enn mange av de andre "voksne" i guilden, forståelse av spillet er gjerne en stor del av det også.

 

Uansett, det er gjerne et flertall av de under 20 som oppfører seg som unger, da de faktisk er unger, enn de over 20. Men det finnes nok av unntak på begge sider.

 

Skal bli moro å se hvordan Age of conan blir, men er sikkert nok av foreldre som kjøper spillet til barna sine, uansett om det blir 18års grense eller ikke.

Lenke til kommentar

Må bare legge til at jeg ikke liker toalett humor. Men jeg drar som oftest på smilebåndet hvis jeg ser et navn som er morsomt, jeg har selv flere alts med navn som jeg synes er morsomme. Feardotwin heter warlocken min for eksempel, det er slike navn jeg liker, men må innrømme at hvis jeg ser en rogue med navn som deadlystabber o.l er ikke det morsomt. Også huntern min som jeg laget for å gjøre narr av en kompis har et navn som jeg selv synes er teit. Pastorenswe, han var priest og het Pastoren, så er det veldig mange på den servern som har cz i navnet sitt. Så jeg mekka en hunter med navnet Pastorenswe. Skjønner ikke hvordan jeg greide å lvle han til 51 men men.... Kommer vel litt innpå intern humor her.

Men nå skal jeg se litt South Park og gjøre meg klar for gymmen! Ha en fortsatt fin morgen.

Lenke til kommentar
Uansett, det er desverre veldig mye unger i wow, noe man ikke kan komme bort ifra. Og ignore listen blir fort full.

Ja, det er sikkert...

 

Når man hører "OMGHI2U Plx gief me some gold LOL!!1" så havner personen rimelig kjapt på Ignore....:thumbdown:

 

Skulle gjerne hatt egne servere for de som syns "Aspect of the Rompehull" og "Plx/Gief/Lol" i hver eneste setning er det som er kult, og andre servere for de som ikke er helt der... På RP-servere er det vel i høyden karakternavn som det er noe som helst moderasjon på.... :hmm:

Endret av pax1
Lenke til kommentar
Haha, gud som jeg hater voksne WoW spillerere som oppfører seg som deg. Sist jeg hadde en krangel med en person som DEG ingame, endte det med at han sa "hope your parents die of cacer".

Ville aldri sagt noe så ondskapsfullt, sorry å måtte skuffe deg...

 

 

Og grunnen til at vi kranglet var at jeg leava guilden. Ja han sa cacer og ikke cancer.

Ikke noe verre enn en mulig skriveleif?

 

 

Jeg har både high level alliance og high level horde. Og har merket voksne personer som deg på begge sidene. Og gud så glad jeg er for at jeg aldri har møtt deg in-game og aldri kommer til å gjøre det. Makan til krangle fant har jeg aldri sett her i forumet før.

Må jo få lov å forsvare meg mot all ondskapen som hopper frem :p

 

 

Jeg bruker forkortelser som diaf og plx siden jeg er en del yngre som deg regner jeg med, men det er bare slik det er på servern jeg spiller mest på. De fleste jeg kjenner bruker slike ord fordi om de er mye eldre enn meg. Og de som er godt voksne på servern bryr seg ikke om det, kanskje du skal lære deg å ikke bry deg også? Hvis det virkelig skader og se navn som Dwarfmage på en Orc Warrior osv. vil jeg si at du satser på en RP-Server. Det er der slike som deg hører hjemme for å være ærlig.

Ok, synes ikke noe om ord som "plx", "plzzzz" og skyr folk som bruker dem som pesten. Jeg så svært lite folk som brukte det da jeg spilte Horde. Mulig det er Al'Akir som er/var en bra server da, dunno...

 

Når det gjelder "diaf" har jeg ikke noe å si på forkortelsen (selv om du ikke kan regne med at folk fatter hva det betyr), men det at du brukte det mot meg. Synes du det er rart?

 

 

Ikke fordi at det er noe galt med RP-spillere, de er som regel mye mere hyggeligere enn slik som du har oppført deg.

[...]

Så hvis du er så voksen, hvorfor gidder du å krangle med oss usaklige fjotter.

Oppført meg? Kranglet? Jeg har diskutert, that's all. Det er det dette (og de fleste andre) forumet er for. Når det gjelder oppførsel - ta en titt på ditt eget innlegg 05/03-2007, 13:31 8081639[/snapback] Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...