Gå til innhold

wow snittalder.. et lite slag i trynet?


Anbefalte innlegg

Da kan jeg jo konkludere med dette: Folk som lager slike "artige" navn har elendig humor. Folk som ler av det også. Og en ting til - "Dwarfwarrior" har kanskje også mye med humor å gjøre?

8061730[/snapback]

Det er ikke elendig humor fordi du ikke synes det er morsomt. Barnslig humor? Ja, kanskje, men ikke dårlig, eller feil på noen som helst måte.

 

Folk som kaller seg dwarfwarrior har bare totalt mangel på fantasi, og det er sannsynligvis ikke mange 18+ som ville "funnet" på noe så dårlig navn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er 21 og jeg synes navn som Vaffeljern, Suppepose, Ullsokk, Dørmatte, Lampeskjerm, Skuldersopp og liknende bare er morsomt, men jeg tar ikke Warcraftloren så alvorlig og ville ikke spilt på RP-server.

 

Farligast (60)

Robertkake (17)

Spiserdeg (60)

Munkemarken (60)

Megagamer (60)

Møkkaman (60)

Badehette (40)

Sprengharry (16)

Toiletpapier (19)

Simengnome (58)

Ugglyone (48)

Testosteron (60)

Balleknusar (12)

Maxmekker (60)

Vesleplutt (46)

Bøttman (60)

Ost (60)

Musemule (60)

Badegutt (60)

Ostepølse (??)

Muselort (60)

 

Dette er noen av mange idiotnavn på Ally Grim Batol. Vil man spille med fjotter som dette? Nei. Tviler sterkt på at folk godt over 20 kaller seg for sånt som dette.

 

disse var jo bare morsomme, bortsett fra av ugglyone, megagamer, aspekt of rumpehull og noen til.

Spesielt badehette var bra. Kunne tenkt å kalt meg noe slikt selv. Det betyr ikke at jeg oppfører meg som en unge, tvert imot. Jeg tror ikke gjennomsnittsalderen blant disse nickene er spesielt lav. De har bare en litt annen humor og tar ikke spillet så høytidelig.

 

Tommelen opp for morsomme nick :thumbup:

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
Da kan jeg jo konkludere med dette: Folk som lager slike "artige" navn har elendig humor. Folk som ler av det også. Og en ting til - "Dwarfwarrior" har kanskje også mye med humor å gjøre?

8061730[/snapback]

Og hvem er du til å bedømme hva som er god og bra humor?

Hva som er god og bra humor er opp til personen som ser, og ALT kan være bra humor, det beror bare på øyet som ser.

Så nå syns jeg du skal slutte med denne generaliseringen din, og komme ut av den lille boblen du lever i, og innse at det ikke er opp til deg å avgjøre hva som er bra humor eller hvor gamle folk må være (både i år, og mentalt).

 

Jeg er 22 år, og syns sånne nicks er hysterisk morsomt, og jeg ser på det som bra humor. Og jeg har over 50 andre mennesker jeg deler guild med, som har akkurat samme synet på sånne nicks som meg, og 98% av dem er over 18 år, og har absolutt ikke den mentale alderen til en 12-åring.

Lenke til kommentar
Da kan jeg jo konkludere med dette: Folk som lager slike "artige" navn har elendig humor. Folk som ler av det også. Og en ting til - "Dwarfwarrior" har kanskje også mye med humor å gjøre?

8061730[/snapback]

Og hvem er du til å bedømme hva som er god og bra humor?

Hva som er god og bra humor er opp til personen som ser, og ALT kan være bra humor, det beror bare på øyet som ser.

Så nå syns jeg du skal slutte med denne generaliseringen din, og komme ut av den lille boblen du lever i, og innse at det ikke er opp til deg å avgjøre hva som er bra humor eller hvor gamle folk må være (både i år, og mentalt).

Jeg hverken bedømmer eller avgjør noe som helst. Jeg bare observerer at denne humoren det er snakk om er ganske platt og enkel, og kan også få 5-åringer til å le - "se, der går herr Lyktestolpe og frøken Bananskall". Derav elendig og barnslig humor, en sannhet som du ikke tåler å få høre fordi du da føler deg mindre intelligent og oppegående.

 

Jeg er 22 år, og syns sånne nicks er hysterisk morsomt, og jeg ser på det som bra humor.
Sier litt... :p

 

Og jeg har over 50 andre mennesker jeg deler guild med, som har akkurat samme synet på sånne nicks som meg, og 98% av dem er over 18 år, og har absolutt ikke den mentale alderen til en 12-åring.

Har du spurt alle? Didn't think so. Og hvem har bedømt den mentale alderen?
Lenke til kommentar
Jeg tror dette har veldig mye med hvordan folk ser på seg selv. Noen er veldig høytidelige og prøver så alt for hardt å være voksne. Trenger ikke å være dønn seriøs og høytidelig hele tiden. Det er slitsomt med slike folk.

Det er ikke snakk om å være så vanvittig seriøs og høytidelig. Det er nok med et lite hakk over den nevnte barnehagehumoren, så er man berget.

Lenke til kommentar
Jeg hverken bedømmer eller avgjør noe som helst. Jeg bare observerer at denne humoren det er snakk om er ganske platt og enkel, og kan også få 5-åringer til å le - "se, der går herr Lyktestolpe og frøken Bananskall". Derav elendig og barnslig humor, en sannhet som du ikke tåler å få høre fordi du da føler deg mindre intelligent og oppegående.

Det er jo AKKURAT det du gjør nå.. Du bedømmer at folk har barnslig og dårlig humor hvis de ler av nicks, guilds og forskjellige vitser.. Og burde du ikke ta et hint snart, nå som det ikke bare er meg, som sier deg i mot her, men flere.. Noe som beviser poenget mitt at folk har forskjellig humor, og definisjonen på dårlig/bra humor, ikke kan defineres etter som det handler om smak.

 

([VK]Boogieman @ 03/03-2007 : 14:40)

Jeg er 22 år, og syns sånne nicks er hysterisk morsomt, og jeg ser på det som bra humor.

Sier litt... :p

 

Eneste dette sier, er akkurat det jeg har sagt hele tiden.. Folk har forskjellig humor. Så takk for at du poengterte det for meg nok en gang.

 

Hvis en person forteller en vits for en forsamlig.. 50% ler, 50% ler ikke.. Hvem har da den dårlige humoren?

 

Og du som veit som mye.. Kan du gi meg et eksempel på hva "God" humor er?

 

(og nei, jeg føler meg ikke mindre intelligent av å le av ting som andre ikke ler av)

Endret av [VK]Boogieman
Lenke til kommentar

God barnslig/absurd humor krever intelligens. Se på Monty Python for eksempel.

 

I den andre enden av spekteret ligger vel ting som f.eks. Woody Allen.

Begge deler er anerkjent humor verden over, og ingen av nevnte humorister kan vel sies å være begrenset mentalt. Tvert i mot.

 

Det er slitsomt både med folk som tar seg selv for høytidelig, og med folk som krampeaktig prøver å være morsomme ved å gulpe opp lite gjennomtenkt tull. Stikkordet blir vel å vise hensyn og innse sin begrensning.

 

Det virker som Blizzard har prøvd å legge opp for både seriøse og mindre seriøse typer personligheter, så da er det vel bare å akseptere at sånn er det bare.

Lenke til kommentar

Nå er det ikke noen forskjell i gjennomsnitt i alder mellom Horde og Alliance, ei heller i modenhet, spesielt med tanke på at World of Warcraft har ca. 8 millioner spillere, og derfor er spillermassen representativ i forhold til samfunnet mht. mangfold.

 

Og ja - tommel opp for kreative nick! :)

Lenke til kommentar
Det er jo AKKURAT det du gjør nå.. Du bedømmer at folk har barnslig og dårlig humor hvis de ler av nicks, guilds og forskjellige vitser..

Nei. Den såkalte humoren vi snakker om her er barnehage-humor (et barn kan le av det samme). All logikk tilsier da at det er elendig og umoden humor, man trenger ikke å bedømme det engang. At du ikke klarer å se dette...vel, da passer du godt som lololloloolol-Ally på Grim Batol. Har dessuten aldri snakket om vitser, og bare referert til èn guild tidligere, "Aspect of the rumpehull" - den passer vel bra til din "type" humor?

 

Og burde du ikke  ta et hint snart, nå som det ikke bare er meg, som sier deg i mot her, men flere.. Noe som beviser poenget mitt at folk har forskjellig humor, [...]
Det at det finnes noen få flere som støtter opp om disse "artige" navnene beviser jo bare at de er på det samme mentale stadiet som deg, ikke noe mer enn det. Det er forøvrig greit nok at folk har forskjellig humor, kan ikke benekte det, men det gjelder ikke i dette tilfellet. Her snakker vi om dårlig og barnslig humor som ikke er verdig å sammenliknes med andre former for humor fordi den er så lav.

 

[...] og definisjonen på dårlig/bra humor, ikke kan defineres etter som det handler om smak.
Vel, dårlig og bra smak finnes jo også. Alt kan defineres.

 

Jeg er 22 år, og syns sånne nicks er hysterisk morsomt, og jeg ser på det som bra humor.
Sier litt...  :p
Eneste dette sier, er akkurat det jeg har sagt hele tiden.. Folk har forskjellig humor. Så takk for at du poengterte det for meg nok en gang.
Jeg ser ikke at dette understreker noe som helst. Jeg kommenterte DEG, ikke andre folk.

 

Hvis en person forteller en vits for en forsamlig.. 50% ler, 50% ler ikke.. Hvem har da den dårlige humoren?
Ah, du prøver å trekke paralleller... prøv med 99% og 1% neste gang, det passer bedre og er mer realistisk her.

 

Og du som veit som mye.. Kan du gi meg et eksempel på hva "God" humor er?

Alt håp er nok ute for din del, ingenting som hjelper :(
Lenke til kommentar
Boogieman,04/03-2007 : 03:17]Det er jo AKKURAT det du gjør nå.. Du bedømmer at folk har barnslig og dårlig humor hvis de ler av nicks, guilds og forskjellige vitser..

Nei. Den såkalte humoren vi snakker om her er barnehage-humor (et barn kan le av det samme). All logikk tilsier da at det er elendig og umoden humor, man trenger ikke å bedømme det engang. At du ikke klarer å se dette...vel, da passer du godt som lololloloolol-Ally på Grim Batol. Har dessuten aldri snakket om vitser, og bare referert til èn guild tidligere, "Aspect of the rumpehull" - den passer vel bra til din "type" humor?

8078569[/snapback]

 

Så alle 4 i Team Antonsen er 12 år da? Og halve norge som sitter å ler av det er også 12?

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar
Boogieman,04/03-2007 : 03:17]Det er jo AKKURAT det du gjør nå.. Du bedømmer at folk har barnslig og dårlig humor hvis de ler av nicks, guilds og forskjellige vitser..

Nei. Den såkalte humoren vi snakker om her er barnehage-humor (et barn kan le av det samme). All logikk tilsier da at det er elendig og umoden humor, man trenger ikke å bedømme det engang. At du ikke klarer å se dette...vel, da passer du godt som lololloloolol-Ally på Grim Batol. Har dessuten aldri snakket om vitser, og bare referert til èn guild tidligere, "Aspect of the rumpehull" - den passer vel bra til din "type" humor?

 

Boogieman,04/03-2007 : 03:17]Og burde du ikke  ta et hint snart, nå som det ikke bare er meg, som sier deg i mot her, men flere.. Noe som beviser poenget mitt at folk har forskjellig humor, [...]
Det at det finnes noen få flere som støtter opp om disse "artige" navnene beviser jo bare at de er på det samme mentale stadiet som deg, ikke noe mer enn det. Det er forøvrig greit nok at folk har forskjellig humor, kan ikke benekte det, men det gjelder ikke i dette tilfellet. Her snakker vi om dårlig og barnslig humor som ikke er verdig å sammenliknes med andre former for humor fordi den er så lav.

 

Boogieman,04/03-2007 : 03:17][...] og definisjonen på dårlig/bra humor, ikke kan defineres etter som det handler om smak.
Vel, dårlig og bra smak finnes jo også. Alt kan defineres.

 

Boogieman,04/03-2007 : 03:17]
Boogieman,03/03-2007 : 14:40]Jeg er 22 år, og syns sånne nicks er hysterisk morsomt, og jeg ser på det som bra humor.
Sier litt...  :p
Eneste dette sier, er akkurat det jeg har sagt hele tiden.. Folk har forskjellig humor. Så takk for at du poengterte det for meg nok en gang.
Jeg ser ikke at dette understreker noe som helst. Jeg kommenterte DEG, ikke andre folk.

 

Boogieman,04/03-2007 : 03:17]Hvis en person forteller en vits for en forsamlig.. 50% ler, 50% ler ikke.. Hvem har da den dårlige humoren?
Ah, du prøver å trekke paralleller... prøv med 99% og 1% neste gang, det passer bedre og er mer realistisk her.

 

Boogieman,04/03-2007 : 03:17]Og du som veit som mye.. Kan du gi meg et eksempel på hva "God" humor er?

Alt håp er nok ute for din del, ingenting som hjelper :(

8078569[/snapback]

 

Jeg var litt enig med deg i begynnelsen WarpX, men så tok du helt av.

Sorry, men jo mer du skriver, jo verre gjør du det for deg selv.

Pluss, du nevner 99% mot 1% og mener at den ene prosenten har dårlig humor.

Det er da ikke alltid slik, vi så på Monty Python i klassen her om dagen, det var en som lo i klassen, og det var meg. Ingen andre lo. Hva betyr det? At jeg har dårlig humor?

Men Monty Python er da vunnet masse priser og har kult status. Det betyr vel bare at jeg har annerledes humor enn de andre...?

Lenke til kommentar
Nei. Den såkalte humoren vi snakker om her er barnehage-humor (et barn kan le av det samme). All logikk tilsier da at det er elendig og umoden humor, man trenger ikke å bedømme det engang. At du ikke klarer å se dette...vel, da passer du godt som lololloloolol-Ally på Grim Batol. Har dessuten aldri snakket om vitser, og bare referert til èn guild tidligere, "Aspect of the rumpehull" - den passer vel bra til din "type" humor?

Akkurat "Aspect of the rompehull" er ikke det morsomste og mest kreative jeg har sett, men det er noen som syns det er morsomt også.. Og de har sin egen type humor, og det er ikke opp til oss og bedømme om den humoren er god eller dårlig. Kanskje du syns den er dårlig, men da er det din sak, og du trenger ikke å være så generaliserende at du sier at det er verdens generelle oppfatning av dårlig humor.

 

Det at det finnes noen få flere som støtter opp om disse "artige" navnene beviser jo bare at de er på det samme mentale stadiet som deg, ikke noe mer enn det. Det er forøvrig greit nok at folk har forskjellig humor, kan ikke benekte det, men det gjelder ikke i dette tilfellet. Her snakker vi om dårlig og barnslig humor som ikke er verdig å sammenliknes med andre former for humor fordi den er så lav.

Nei, nei og atter nei.. Som jeg har sagt mange ganger, og som du ikke klarer å trykke inn i det fastlåste hodet ditt, er at dette beviser at folk har forskjellig humor, og ikke noe som helst annet.. Kom på noen bedre argumenter før du skriver dem ned...

 

Vel, dårlig og bra smak finnes jo også. Alt kan defineres.

BINGO! Det finns dårlig og god smak, og det fins dårlig og god humor, MEN det er opp til hver enkelt å definere hva som er god og dårlig humor, eller smak. Noen liker å spise snegler, andre liker det ikke. Men de som ikke spiser snegler, har ikke dårlig smak for det?

 

Jeg ser ikke at dette understreker noe som helst. Jeg kommenterte DEG, ikke andre folk.

Vel.. du har jo ikke gjort annet enn å kommentere meg, og de som har samme humor som meg, så da har du vel kommentert andre folk?

 

Ah, du prøver å trekke paralleller... prøv med 99% og 1% neste gang, det passer bedre og er mer realistisk her.

Nei.. Etter som jeg har lest ut i fra denne tråden, så er det sånn ca 50-50 med hvem som syns dette er morsomt, så dette argumentet ditt falt rimelig kraftig bort.. Så jeg venter fortsatt på svar.. Hvem har den dårlige humoren hvis 50% ler, og 50% ikke ler?

 

Boogieman,04/03-2007 : 03:17]Og du som veit som mye.. Kan du gi meg et eksempel på hva "God" humor er?

Alt håp er nok ute for din del, ingenting som hjelper :(

8078569[/snapback]

Og der klarte du å tape din egen diskusjon.. Helt på egenhånd.. :thumbup:

Det at du ikke klarer å definere god humor, og heller kommer med et tåpelig comback for å prøve å fornærme meg, beviser bare akkurat det jeg har sagt hele tiden. Man kan ikke definere god humor!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...