Gå til innhold

wow snittalder.. et lite slag i trynet?


Anbefalte innlegg

Konklusjon: Alle har forskjellig humor.

 

Er jeg 12år når jeg lager en tråd om kaker? ok

8050941[/snapback]

Hvis du lager, eller skriver i en tråd som handler om kaker annen hver dag ville jeg kalt deg barnslig, ja, og sett på deg som en liten unge.

8051884[/snapback]

 

Men det forandrer ikke alderen hans. :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Konklusjon: Alle har forskjellig humor.

 

Er jeg 12år når jeg lager en tråd om kaker? ok

8050941[/snapback]

Hvis du lager, eller skriver i en tråd som handler om kaker annen hver dag ville jeg kalt deg barnslig, ja, og sett på deg som en liten unge.

8051884[/snapback]

 

Men det forandrer ikke alderen hans. :whistle:

8052271[/snapback]

 

Hvis nett/wow-oppførselen til en person er konsekvent som en 12-åring er det vel litt uvesentlig hvor gammel/moden den virkelige personen bak en skjerm langt borte egentlig er. Det er jo ikke den personligheten du omgås uansett.

 

Om det du ser er "LOLZ, I love milk. GIEF DROPS11!! DUEL ME N000BZZ!" spiller det liten rolle om det sitter en 50-år gammel tannlege å hamrer løs på tastaturet på andre siden...

Lenke til kommentar

Hvis dere klager på drittunger som spiller wow, SLUTT DA FFS ELLER BYTT server, faen hjelper ikke å grine på et forumet, eller si det til mamma og pappa.

 

Ork å lese gjennom slike poster hvor man krangler om hvem som er eldst og yngst.

 

Min pappa er sterkere en ditt pappa ?

 

ser dere likheten? Er like barnselig dette emnet som noe annet som man sammenligner, hvor ingen komme til enighet !

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Hvis dere klager på drittunger som spiller wow, SLUTT DA FFS ELLER BYTT server, faen hjelper ikke å grine på et forumet, eller si det til mamma og pappa.

 

Ork å lese gjennom slike poster hvor man krangler om hvem som er eldst og yngst.

 

Min pappa er sterkere en ditt pappa ?

 

ser dere likheten? Er like barnselig dette emnet som noe annet som man sammenligner, hvor ingen komme til enighet !

8055054[/snapback]

Var det et ironisk innlegg eller skriver du slikt til vanlig?

Lenke til kommentar
Konklusjon: Alle har forskjellig humor.

 

Er jeg 12år når jeg lager en tråd om kaker? ok

8050941[/snapback]

Hvis du lager, eller skriver i en tråd som handler om kaker annen hver dag ville jeg kalt deg barnslig, ja, og sett på deg som en liten unge.

8051884[/snapback]

 

 

Slemme mannen tok kaken :(

Lenke til kommentar

Her er mitt uvitenskapelege inntrykk:

 

Alliance: Innslag av alt mellom himmel og jord. Har god tyngde av høflege, lågmælte familiefedre og -mødre som er godt oppi åra, men har òg nokre få bråkete skitungar (desse når sjeldan så langt som level 60) som gir alliance eit ufortjent dårleg rykte og eit feilaktig bilde av at snittalderen er låg.

 

Horde: Har flest hardcore gamere. Gjerne guttar/unge menn i tenåra eller begynnelsen av tjueåra, som trur at gamere flest er på deiras alder. Har lest på diverse forum at det er mange drittungar på alliance-sida, og bruker det som sanningsvitne for at deiras faksjon har høgast snittalder.

 

Konklusjon: Alliance har mest sannsynleg høgast snittalder.

Lenke til kommentar
faen.... bomma 10år når jeg laga roguen min... gnome mage male med grønt skjegg/hår ?

 

 

*håpe på 20ish alder på den*

 

 

:thumbup:

8048894[/snapback]

 

 

Haha.

Den ene Mage'n min er male, gnom med grønt skjegg/hår.

 

Men jeg er bare 18.

8057743[/snapback]

 

faen :cry: im doomed

Lenke til kommentar

Farligast (60)

Robertkake (17)

Spiserdeg (60)

Munkemarken (60)

Megagamer (60)

Møkkaman (60)

Badehette (40)

Sprengharry (16)

Toiletpapier (19)

Simengnome (58)

Ugglyone (48)

Testosteron (60)

Balleknusar (12)

Maxmekker (60)

Vesleplutt (46)

Bøttman (60)

Ost (60)

Musemule (60)

Badegutt (60)

Ostepølse (??)

Muselort (60)

 

Dette er noen av mange idiotnavn på Ally Grim Batol. Vil man spille med fjotter som dette? Nei. Tviler sterkt på at folk godt over 20 kaller seg for sånt som dette. I så fall trenger de å få en time hos psykologen. Et guildnavn jeg også så der er "Aspect of the rumpehull" ellerno. Modent?

 

Jeg har spilt Horde på Al'Akir også. Ser jeg useriøst PISS som dette her der? Nei. Ergo bør snittalderen også være høyere da.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Jeg må le litt når jeg ser denne tråden. ^^ Å dømme hvor gamle folk er, ut i fra hva de kaller seg ingame er bare dumt. At det gir et lite hint om hvordan humor de har, kan jeg bli med på, men å si at de er 12 bare fordi de kaller seg for "Gimegvaffel" er bare dumt :p

 

Guildet mitt har en gjennomsnittsalder på ~23 år, og den eldste i guildet kaller seg for Turboguri (han er 28). :p

 

Og til deg som lagde den listen over "idiotiske" navn (og den stemmer over hodet ikke overens med lvl)... Guildet mitt innehaver 4 av dem :p Og alle 4 er over 20 og oppfører seg absolutt ikke som 12-åringer eller som en 14 åring på dop.

Og ja, de har fantastisk god humor. :p

 

At de har nicks som skiller seg ut, betyr ikke at de er unge, men det tyder mer på at de har god humor, og tar dette som et morsomt spill, som det er. WoW er kun et spill, og spør du meg, så er det sånne morsomme nicks, og morsomme guildnavn som gjør det lille ekstra på spilleopplevelsen. Tar man dette spillet så seriøst at man irriterer seg over morsomme nicks, så kan man heller komme seg over på en RP-server, der sånne nick er ulovlige. :)

 

cookie? ;)

 

- Boogieman, 22år

 

(PS: ja, det er drittunger på begge factions, på alle servere)

Lenke til kommentar

blir litt dumt å dømme etter navn ja , blir selv 17 om 2måneder og jeg kalte charen min pipelort liksom.

starta sammen med en som kalte seg juksemaker da det ble en imba duo :p

men så måtte jeg bytte navn siden "lort" kunne virke offensivt mot dansker eller noe så nå heter jeg Tinlana :)

Lenke til kommentar

Ok, da må det heller ha noe med det mentale stadiet oppi huet da, forgive me. For jeg klarer ikke å se humoren med noen som kaller seg "Vaffeljern" f.eks. Det er bare teit og dumt.

 

Jeg har spilt både Ally og Horde i lang tid. Jeg VET hvor det er flest drittunger og umodne idioter, og det er IKKE hos Horde. Men, det er mulig at det er selve serveren Grim Batol det er noe iveien med, det kryr jo av nordmenn der og det har muligens noe med saken å gjøre?

 

Og Boogieman, det GÅR an å begrense bruken av smilies :p

Lenke til kommentar

Det har ingenting med det mentale stadiet i hodet å gjøre heller.. Det har ene og alene noe med humoren til personen å gjøre. Om en person kaller seg "Sjokoladepulver" eller "WarpX" har da ingen verdens ting med personens mentale alder.

 

i 99% av tilfellene har personen det nicket for å få folk til å le, og det klarer de i de fleste tilfeller, bortsett fra der de møter på folk som ikke ser humoren i det. :)

Noen ler av visse vitser, andre gjør ikke det. Uansett alder.

 

Og nei, tvert i mot, jeg bruker ikke NOK smilys. ;) (ja, det var en spøk, hvis du ikke tok den..)

Lenke til kommentar
Ok, da må det heller ha noe med det mentale stadiet oppi huet da, forgive me. For jeg klarer ikke å se humoren med noen som kaller seg "Vaffeljern" f.eks. Det er bare teit og dumt.

 

Problemet er nok heller at du er så krampeaktig alvorleg, "seriøs" og "moden" at det grensar til det tragiske.

 

Forøvreg har vi i ei 52 år gammal dame i guilden min som med god humoristisk sans har skote inn ord som "owned" og "FUCK" der det har passa seg. Eller ein raid leiar i 30-åra som har for vane å skrive eksempelvis: "Not bad, noobs" eller "Ok, listen up, noobs, I want to see mana coming out of this boss' ass faster than women drain my bank account!" som raid alert meldingar. Frisk humor som gjer det kjekkare på raid.

Endret av fenris1911
Lenke til kommentar
Ok, da må det heller ha noe med det mentale stadiet oppi huet da, forgive me. For jeg klarer ikke å se humoren med noen som kaller seg "Vaffeljern" f.eks. Det er bare teit og dumt.

 

Problemet er nok heller at du er så krampeaktig alvorleg, "seriøs" og "moden" at det grensar til det tragiske.

Touché

 

Egen erfaring er litt som det en skrev tidligere; på alliance har man forsåvidt alt mulig rart, men det virker som det er flere blod-tøffe hardcore gamere hos horde. Og de er MINST like slitsomme som "fjortisene".

Lenke til kommentar
Da kan jeg jo konkludere med dette: Folk som lager slike "artige" navn har elendig humor. Folk som ler av det også. Og en ting til - "Dwarfwarrior" har kanskje også mye med humor å gjøre?

8061730[/snapback]

 

Feil konklusjon, de som lager nickene og de som ler av dem har SAMME humor. Humor kan aldri være bra eller dårlig, eller jo det kan den, men dere skjønner hva jeg mener sant?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...