Gjest medlem-77217 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 :: Easy Mod :: Jeg bestemte meg for å modde mitt 3-4 år gamle Q-Tec kabinett for ikke så lenge siden. Det har jeg altså begynt på, men jeg tenker meg at det blir en veldig enkel mod. Det jeg har tenkt meg å gjøre er: -Lakkere svart -Kjøpe leds og installere -Kutte ut i side plate og sette inn plexi -Lakkere navn (på plexi?) :: Sponsor :: Ja, jeg har faktisk sponsorer jeg og. Skulle nesten ikke tro det. Men! Takk til fatter'n for at han har gidd meg alt jeg trenger så langt. -Snakkes senere! Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Har gjort det litt over tid, men jeg poster bilder av det basic'e. Dette er dritten som skal moddes! Jai ikke sova. Jai skro. Masse deler Alt av hardware tatt ut. Masse støv Skal paint'e snart. Legger ut bilder da. Endret 28. februar 2007 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Da er første lag med spray ferdig. Ser bra ut Spray, spray EDIT: Er ferdig med andre lag nå, men orket ikke å ta bilder. Kommer bilder i morra! G'natt Endret 28. februar 2007 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Da er lakkinga ferdig. Er ganske fornøyd, men skal gå over en siste gang i dag. Bare for å få tatt de vanskelige plassene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå