tharshan Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Hei! Har eit Raidmax 668 kabinett akkurat nå som eg har skjært og bårt for å få plass til vannkjølinga. Har nå i etter tid tenkt på å kjøpe eit større kabinett. Lurer om stacker 810 er eit godt alternativ. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=FU668WG&mcat=c433 Det er dette kabinettet eg har. Krav: helst under 2000 kr Skal verre god plass til vannkjøling. Større enn det eg har nå, men ikkje alt for stor God kjøling. Dersom nokon meinar eit anna kabinett kunne ha vore eit betre alternativ, så tas det i mot med stor takk P.S Dersom eg har posta feil så håpar eg at ein moderator kan flytte posten Endret 28. februar 2007 av tharshan Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 CM Stacker 810 er et bra kvalitets kabinett som du ikke vil bli skuffet av. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Dette kabinettet er helt utmerket til å sette vannkjøling i, har en 240x120mm radiator+ en 120x120mm radiator i det. Koster heller ikke så mye. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Stacker med trippel radiator i bunnen er helt supert. Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Har du funnet Stacker 810 til salgs i Norge? Nextron.no sier de har det, men i produktbeskrivelsen er det feil varenr.. -Kisp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå