maxamed Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) hei vi har prøve om det imoro så lurte jeg om noen av dere kan om blandingsøkonomi,makedsøkonomi,kapitalisme Endret 28. februar 2007 av maxamed Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) hei vi har prøve om det imoro så lurte jeg om noen av dere kan om blandingsøkonomi,makedsøkonomi,kapitalisme 8047850[/snapback] Vet ikke om du kan dette, men kan jo si det jeg kan: Blandingsøkonomi: En blanding mellom offentlig styring og fri konkurranse. Det offentlige sørger for produksjon av fellesgoder, passe på at det ikke blir miljøskader, forhindre monopoler og kartelldannelser osv Markedsøkonomi: Markedet går av seg selv uten offentlige inngrep. Wiki: Markedsøkonomi Blandingsøkonomi Kapitalisme Endret 2. mars 2007 av White Fox Lenke til kommentar
Balsfjord Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Skal du ha prøve i mikro og makroøkonomi er nok det litt for komplisert til at noen kan forklare deg på nett. Anbefaler deg å tegne figurer og ta utgangspunkt i disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå