Gå til innhold

Mangler sikte i awp og scout i 1.6


Anbefalte innlegg

På min brors pc så vises ikke siktet på 1.6 når han bruker awp og scout. Jeg skjønner fint lite hvorfor men han har hatt dette problemet en stund nå. Jeg har prøvd å hjelpe han litt og slettet config filen hans men det hjalp lite. Har dete en anelse om hvorfor dette problemet oppstår?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan du si, men det er kommet en update til cs, som gjør at 1.6 ikke lenger er bakover kompatibel. Du bør ha en mus som er nyere enn 5 år, helst med scrollehjul og sideknapper.

 

Ellers hadde jeg kanskje prøvd ctrl + alt + del, og lukket unødvendige program. De lager også krøll.

 

Anyway, enten har din bror prøvd å laste ned en skin som ikke funget (dvs du må laste ned en ny skin, eller slette gamle), eller har spillet fucket seg.

 

Bytt oppløsning fra OpenGL til D3D og se om du får noe da.

 

Du må sikkert uansett skaffe ny skin.

Lenke til kommentar

Sovehest: Ja det er en optisk mus med scrollehjul som kan gå sidelengs.

 

Ikke mange programmer som kan lage krøll på maskinen hans men jeg kan jo sjekke

 

Han har ikke modifisert skinnen selv, da må det ha gått via en server, kan være en server som skrev over skinnene for aimen

 

Bytte fra OpenGL til noe annet kan være en ide.

 

Opacus: Will do... imorgen, jeg føler jeg trenger litt søvn nå så vil legge meg nå

 

Durin: 513 i ram er mer en nok til og drive 1.6 og formatere pc en gidder jeg ikke for da må jeg innstalere alt på nytt

 

neadii: Kommer til og prøve det

 

 

Beklager at jeg ikke kan prøve ut dette nå men jeg kommer til og gå over dette imorgen :)

 

Takker for svar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...