Gå til innhold

Mass Effect vil få plass på èn DVD

Tøffli

Anbefalte innlegg

Håper du ikke mener at jeg prøver å komme med skjult kritikk av xbox 360 her? Jeg bare diskuterer behovet for blu-ray, om det er ett behov eller om det ikke er et behov ;)

PS. Ja litt Pro Sony ;)

8051596[/snapback]

Skjult? Nei, det er ganske tydelig :p

Endret av Norse360
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hehe ;) Jaja..mulig det, men må selvfølgelig blande meg inn når jeg mener jeg har gode argumenter, i værtfall argumenter, som jeg føler er rett ;)

8051628[/snapback]

hehe, er det noen som kommer med argumenter de ikke føler er riktige da? Det virker isåfall noe merkelig :)

Endret av Norse360
Lenke til kommentar
Håper du ikke mener at jeg prøver å komme med skjult kritikk av xbox 360 her? Jeg bare diskuterer behovet for blu-ray, om det er ett behov eller om det ikke er et behov ;)

PS. Ja litt Pro Sony ;)

8051596[/snapback]

Understreker igjen at forrige post fra meg ikke bare gjaldt deg, men når du først spør: selv syns jeg det er en ganske klar tendens i postene dine til at du spinner alt som ellers kunne oppfattes som negativt om PS3, til noe positivt. Jeg oppfatter det som litt ensidig og forutsigbart. Vi er alle gamere, det er derfor vi er her. Det burde ikke være noen grunn til at man skal "holde med" den ene eller den andre konsollen (og det er det jeg oppfatter at du gjør) - det taper vi bare på som forbrukere.

Lenke til kommentar
@ MistaPI, det ser ut som om at ps3 bruker HD i større grad, og derfor får man lavere laste tider. Ser ikke noe galt i det. Og konsollene blir da ikke mindre brukervennlige av det?

8049785[/snapback]

Har det blitt påvist generellt lavere laste tider på PS3 spill kontra Xbox360 og isåfall hva er beviset for at dette er takket være HDD'en til PS3? Organisering av data på disc'en er virkelig en make or break ting for laste tider.

Lenke til kommentar

Henger folk seg ikke litt vel mye opp i lastetider?

Så lenge avbruddene ikke er betydelige har det lite å si på spillet. Om det blir et 10-20 sekunders avbrekk hvert 20-30 minutt synes jeg ikke det ødelegger spillet. Irriterte meg f.eks aldri over lastetidene i Half Life 2.

Synes mer dette virker som at enkelte prøver veldig hardt å finne noe å klage på.

Lenke til kommentar
Henger folk seg ikke litt vel mye opp i lastetider?

Så lenge avbruddene ikke er betydelige har det lite å si på spillet. Om det blir et 10-20 sekunders avbrekk hvert 20-30 minutt synes jeg ikke det ødelegger spillet. Irriterte meg f.eks aldri over lastetidene i Half Life 2.

Synes mer dette virker som at enkelte prøver veldig hardt å finne noe å klage på.

8053520[/snapback]

Second!

Bra poeng. Kotor hadde og små laste-sessions nå og då. Men det øydela ikkje noko som helst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...