Agrostar Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Lurer på kor mykje rart de har funne i kabinetta dikkas. Kan vel nemnes at eg fant ei halv fluge... Resten var i ei av viftene. Lenke til kommentar
thrml Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg har funnet MASSE støv og faktisk en edderkopp inni cpu vifta tror det er mest støv inni der altså. Lenke til kommentar
jonsogn Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 hmm det havner da utrolig mange snodige saker der. Fant engang innholdet til en 1,5liters pepsi flaske i mitt kabinett. Da var jeg vel ikke vidre fornøyd^^ Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Har funnet veldig mange mygg, og noen stankelbein (ederkopper med vinger og lange bein) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Mest bare døde fluer å støv.. Men siden jeg oppbevarer snus i den, så har jeg funnet litt snus og^^ Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Ikke mye rart i mit eget annet en hybelkaniner. Men fant en løs minnebrikke inne i en pc jeg reparerte en gang. Den hadde ikke falt av siden pcen hadde brikker i begge de to slottene den hadde. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Har ikke funnet noe rart i den nye. Men har mange ganger funnet skruer bak hovedkortet i den gamle pcn. (Gadd aldri å skru de ordentlig ) Endret 28. februar 2007 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 hmmm, er en femtilapp en rar ting?tror jeg fant det på ett lan engang..det lukta svidd fra Pcen ^^ Lenke til kommentar
Maelwedd Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Ikke direkte rart kanskje, men fant nøkkelen til kabinettet liggende oppå PSUen (kabinettet var selvsagt låst), etter å ha leita ganske lenge etter den. Var ikke så veldig lett å få lirka den ut gjennom en ledig vifteåpning Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 En venn av meg fant en kondom i pcen, og det var ikke han som hadde lagt den der :!: Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hmm, har netopp skruff ifrahverandre pcen nå, fant støv (duh) og en god del vann Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 En kamerat av meg fant ørkenrotta inni i PCen. Den hadde tygd seg gjennom alt av kabler i rottehøyde, slik at kablene fra raidkontrolleren pluss ledninger til fronten lå i en haug i bunn av kabinettet :!: Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Pleier å finne hår i viftene. Sikkert av katten. Lenke til kommentar
larsi Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg jobba i en datasjappe. Der dukket det opp en pc til service hvor man fant en brødskive med salami. Ellers så satte noen inn en vekkeklokke i pc'en til en av teknikerne. Det tok litt tid før han fikk slått den av da den begynte å ringe midt på natta. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Er det vanlig at teknikere på datasjapper jobber om natten? Lenke til kommentar
foffle Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Rart er det vel ikke, men desto mer irriterende.. Har ca 1m langt går, og jeg røyter som en vettskremt angorageit... Ganske irriterende å prøve å fikle løs meterlange hårfloker fra alle viftene... Skulle kanskje rensa inni der litt oftere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå