Gå til innhold

Hvordan får jeg endra det slik jeg vil ha det?

Anbefalte innlegg

Pappa kjøpte seg en SLIK telefon idag. irriterte meg litt siden han ikke er så lenge siden han kjøpte ny.

hvertfall jeg måtte jo finne ut hvordan den funka og forklare han og fikse litt på den.

gidder ikke lese den boka som fulgte med. pissbok XD

hvertfall, hvordan får man slått av tastelyden og hvordan får man slått av oppstartstonen!? den lyden som kommer når man slår på tlf!?

noen som kan si eksakt hvordan jeg finner det og slår det av?

takker.

Endret av m0zzdart
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ehh hvorfor det?  :hrm:

8048965[/snapback]

Du stiller spørsmål som du lett kan finne ut av ved å bla i bruksanvisningen i 2 minutter eller bla i menyene. Du formulerer deg i tillegg på en lite høflig og ganske barnslig måte. Derfor kan du ikke forvente at noen her skal gidde å svare når spørsmålet stilles på denne måten.

Det er ikke meningen å rakke ned på deg, men noen må si fra slik at kvaliteten på innleggene her blir litt bedre!

-snubbel

Lenke til kommentar

trykk meny knappen, let etter instillinger/konfiguering el. husker ikke hva den heter på 5500, toner, tastelyd.. `sånn ca i hvertfall

omtrent likt som alle tidligere nokia telefoner? :p

Hele tråden er egentlig unødvendig. for du finner dette med å bla litt i menyen.

Endret av shaaland
Lenke til kommentar
trykk meny knappen, let etter instillinger/konfiguering el. husker ikke hva den heter på 5500, toner, tastelyd.. `sånn ca i hvertfall

omtrent likt som alle tidligere nokia telefoner? :p

Hele tråden er egentlig unødvendig. for du finner dette med å bla litt i menyen.

8049099[/snapback]

Takker :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...