m0zzdart Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Pappa kjøpte seg en SLIK telefon idag. irriterte meg litt siden han ikke er så lenge siden han kjøpte ny. hvertfall jeg måtte jo finne ut hvordan den funka og forklare han og fikse litt på den. gidder ikke lese den boka som fulgte med. pissbok XD hvertfall, hvordan får man slått av tastelyden og hvordan får man slått av oppstartstonen!? den lyden som kommer når man slår på tlf!? noen som kan si eksakt hvordan jeg finner det og slår det av? takker. Endret 28. februar 2007 av m0zzdart Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Les bruksanvisningen, det er da ikke så veldig vanskelig. Du kan ikke forvente seriøse svar når du formulerer deg sånn som dette. -snubbel Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Les bruksanvisningen, det er da ikke så veldig vanskelig. Du kan ikke forvente seriøse svar når du formulerer deg sånn som dette. -snubbel 8047267[/snapback] ehh hvorfor det? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Må si meg enig med Snubbel, dette er veldig enkle ting som kan fikses ved et par blaffringer i bruksanvisningen. Eventuelt er det bare å svippe innom "Meny" katogorien og lete litt, Nokia er som regel flinke på å lage oversiktlige menyer.. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 ehh hvorfor det? 8048965[/snapback] Du stiller spørsmål som du lett kan finne ut av ved å bla i bruksanvisningen i 2 minutter eller bla i menyene. Du formulerer deg i tillegg på en lite høflig og ganske barnslig måte. Derfor kan du ikke forvente at noen her skal gidde å svare når spørsmålet stilles på denne måten. Det er ikke meningen å rakke ned på deg, men noen må si fra slik at kvaliteten på innleggene her blir litt bedre! -snubbel Lenke til kommentar
sforum Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) trykk meny knappen, let etter instillinger/konfiguering el. husker ikke hva den heter på 5500, toner, tastelyd.. `sånn ca i hvertfall omtrent likt som alle tidligere nokia telefoner? Hele tråden er egentlig unødvendig. for du finner dette med å bla litt i menyen. Endret 28. februar 2007 av shaaland Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 trykk meny knappen, let etter instillinger/konfiguering el. husker ikke hva den heter på 5500, toner, tastelyd.. `sånn ca i hvertfall omtrent likt som alle tidligere nokia telefoner? Hele tråden er egentlig unødvendig. for du finner dette med å bla litt i menyen. 8049099[/snapback] Takker Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Uff for en post. 1) Dårlig tittel 2) Du har linket til telefonen i stedet for å skrive hvilken telefon det er snakk om. 3) Du spør om noe du kunne funnet ut av selv på 20 sec. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå