GrandMa Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 surt for venninen min hvis det var i kveld Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Virker som at man kan forandre på den ennå. Var nettopp inne og sjekket. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 søkte elvebakken. noen andre som gjorde det? Lenke til kommentar
hare1441 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Er det sånn at man må ha 3 retninger med 3 skoler hver på søknaden?? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Er det sånn at man må ha 3 retninger med 3 skoler hver på søknaden?? 8053718[/snapback] Ja, for å være garantert en plass må man ha 3 retninger minimum. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Ja, du har krav på videregående opplæring, men hvis du setter opp 3 ønsker hvor snittet ligger på 5 og du har 2 i snitt kan du ryke og reise. Kanskje sier du at "men jeg har krav på utdanning", men da kaster de deg inn på en linje hvor det er masse åpne plasser, og det kan (jeg vil ikke såre noen) være en litt lol-linje. Allmenn praktisk for eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå