Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

har et flaut problem!

Gjest Gjesten :S

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesten :S

Jeg er en gutt på nesten 17 år.

jeg er jomfru, men har over en lang periode nå hatt små ''kviser'' på undersiden av penis :S

jeg har ikke noen smerter eller noe slikt, men tenker på at det vil være VELDIG flaut å skulle få en blowjob av en fremtidig kjæreste, og hun ser små klumper på undersiden :S

De er små, men fungerer som kviser når jeg klemmer på dem (bettennelse kommer ut)

etter jeg har klemt tomt, kommer det tilbake på samme stedet etter 2 dager!

det har aldri smittet seg videre rundt penis, men lurer på om det kan være kjønnsvorter, elns!

mvh gjesten :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En liten ting: Du er fortsatt "bare" 17 år. Kroppen er ikke fullstendig utviklet før du, som gutt, når 19-års-alderen. Dette kan også variere med tanke på hormonbalanse. Det er ikke sikkert at alt "der nede" kommer til å forbli sånn som der er nå, det er viktig å huske på.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
Gjest Guest_Anonym_*
En liten ting: Du er fortsatt "bare" 17 år. Kroppen er ikke fullstendig utviklet før du, som gutt, når 19-års-alderen. Dette kan også variere med tanke på hormonbalanse. Det er ikke sikkert at alt "der nede" kommer til å forbli sånn som der er nå, det er viktig å huske på.

Ups! Tror du skal sjekke litt fakta!

Kroppen hos gutter er ikke ferdig utviklet før du når 21 års alderen! Hvis kroppen din skulle vere ferdig utviklet så er det bare at du er litt tidligere ute enn andre som har normal hastighet!

Lenke til kommentar

Ups! Tror du skal sjekke litt fakta!

Kroppen hos gutter er ikke ferdig utviklet før du når 21 års alderen! Hvis kroppen din skulle vere ferdig utviklet så er det bare at du er litt tidligere ute enn andre som har normal hastighet!

Hvorfor skriver du dette som anonym? Tipper det er fordi du egentlig vet at puberteten er varierende fra person til person. Noen starter tidlig og slutter tidlig, andre starter seint og slutter seint. Hos noen vil puberteten derfor være ferdig allerede ved 17, mens noen vil holde på helt til siste slutt i tenårene. De færreste utvikler sine sekundære kjønnskarakteristikker som 21-åring. Med andre ord vil som sagt de fleste 19-åringer ha gjennomgått puberteten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...