bjorna Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Hei Skal brenne ut en DVD, og lurer på hvilket format jeg skal velge. Poenget er at jeg skal se filmen på en dvdspiller som jeg ikke har anledning til å finne ut om tar + eller - plater, eller begge deler. Dermed lurer jeg på hvilket format jeg burde satse på, dvd+ eller -. Er det et av formatene som funker på flere dvdspillere enn det andre formatet? Har null peiling på dette EDIT: tror jeg har feilpostet vennligst flytt til rett kategori dersom jeg har feilpostet Endret 28. februar 2007 av bjorna Lenke til kommentar
Blyantspisser Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) DVD+ fungerer på flere spillere enn det DVD- gjør Ta + du, for å være sikker. Endret 28. februar 2007 av Blyantspisser Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 DVD + har ikke støtte fra HD til DVD. DVD - har ikke støtte for direkte opptak. Tror det er sånn. Begge er fine til backup av ting på pc. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Har du en dvd brenner med støtte for bitsetting kan du fint bruke DVD+R plater. Kort fortalt vil det si at platen blir identifisert som en dvd-rom og dermed har større kompabilitet. Før var det iallefall slik at DVD-R var mer kompatibelt med dvd spillere enn DVD+R. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå