bjorna Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hei Lurer på om noen vet om noen program, helst gratis, som kan resize mange bilder samtidig? tar nokså lang tid når man skal skifte størrelse på så mange bilder om gangen Er snakk om .jpg bilder bjorna Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 FastStone Image Resizer eller Image Viewer er eit fint program. http://www.faststone.org/ Eit anna alternativ er IrfanView. http://www.irfanview.com/ Lenke til kommentar
bjorna Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 takker for superraskt svar det var akkurat et slik program (faststone) jeg trengte. Takker for svar moderator kan stenge tråden da jeg har fått svar Lenke til kommentar
moyd Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Selv om du har fått svar kommer jeg med en til: Microsoft PowerToys Image Resizer Svært enkel i bruk og ganske rask (og gratis) Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Et annet tips er PIXresizer, den er enkel og genial. Lenke til kommentar
heine83 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Selv om du har fått svar kommer jeg med en til: Microsoft PowerToys Image Resizer Svært enkel i bruk og ganske rask (og gratis) 8047545[/snapback] Prøvde dette, men synes kvaliteten var dårlig. Men det var rask og enkelt i bruk, som du sa. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Photoshop funker vel rimelig ålreit til resizing av mange bilder samtidig? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Om ein har det so kan ein sjølvsagt bruke det, men om ein ikkje har det er det greiare å bruke program som IrfanView. Gratis og enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå