The Norwegian Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Er det noen som har noen bra infosider om Jakob Weidemann? Jeg er desperat og skal ha oppgaven ferdig på søndag. Jeg klarer ikke finne noe bra på nettet og det står ingenting i leksikonene her i heimen. Er ekstremt takknemlig hvis noen finner noe! Lenke til kommentar
spirrevippen Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Du kan jo prøve å google ham. Eller så fant jeg dette på Dagbladet, det står kanskje noe der. Og så står det noe på den norske wikipedia Det er mulig at det står noe i Norsk Kunsthistorie boken min, men det får jeg sjekke når jeg kommer hjem. Hvilket nivå skal dette skrives på? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg går i 10. så det er ikke så høyt nivå, men de sidene du linket til hadde jeg funnet fra før.. Ja jeg har googla. Lenke til kommentar
Johannne Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Er det noen som har noen bra infosider om Jakob Weidemann?Jeg er desperat og skal ha oppgaven ferdig på søndag. Jeg klarer ikke finne noe bra på nettet og det står ingenting i leksikonene her i heimen. Er ekstremt takknemlig hvis noen finner noe! 8046723[/snapback] Jeg forbinder Weidemann mest med Lillehammer. Gugler du Weidemann og Lillehammer finner du mye historie om mannen, som f eks denne link: http://www.svae.as/article/articleview/16/1/4/ Lykke til, vennlig hilsen Johannne Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 JEG ELSEKR DEG! Tusen takk det var masse bra stoff <3 Da slapp jeg bytte Lenke til kommentar
Johannne Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 JEG ELSEKR DEG! Tusen takk det var masse bra stoff <3 Da slapp jeg bytte 8052481[/snapback] Bare hyggelig. Hvis du skriver et par linjer om de kulturvennene W. hadde, og hvilket kulturmiljø som der ble skapt, får du sikkert bonuspoeng av læreren. Dette finner du på samme guglesøk som tidlligere nevnt. Det er kanskje urettferdig at de som er gode til å gugle får mere fagstoff og større mulighet til å få god karakter. Men du vet jo egentlig hvordan man blir god. Så stå på, krev din egen PC med ADSL og gugle i vei daglig! Vennlig hilsen Johannne Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg kan google Det er bare at jeg visste ikke hva jeg skulle søke på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå