Gå til innhold

Hvilken billig smarttelefon?

Kjellis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

redigerte dette fordi det var store ord.. poenget var bare at snubbel iallefall ikke var så usikker som du kunne anta at han kunne være.. :) unnskyld snubbel for prestasjonspress.. :!:

Endret av megaloman
Lenke til kommentar

Nå er jeg i villrede, høres ut som ingen av mine 2 valg er bra.

Hvilken smarttelefon er bra da, og som evt ikke er en symbiantlf siden de er så trege. Hvilke modeller er det som er raske og bra ?

Endret av Kjellis
Lenke til kommentar

Hey!

Ser at innlegget mitt var litt kort og lite detaljert, hadde litt dårlig tid da jeg skrev det.

Min påstand om at N80 har dårlig batterikapasitet bygger på erfaring med ~100 solgte telefoner og tilbakemelding fra de respektive kundene. N80 bruker BL-5B mens N73 har det nyere BP-6M. Dette batteriet har høyere kapasitet, enkelt og greit.

N80 er generelt litt tregere enn N73, uvisst hvorfor. Dette ser man fort ved å holde de to telefonene ved siden av hverandre og utføre samme trykk på begge.

Generelt vil hastigheten på en Symbian-telefon øke når skjermstørrelsen minker. Det vil si at 5500 er kjappere enn N73 og N80. E50 og E65 er også kjappere enn N73 og N80.

Anbefaler deg å ta en tur innom en forhandler og teste telefonene. Noen butikker har live-utstillinger, andre kan ta fram telefoner fra hylla og vise frem.

-snubbel

Lenke til kommentar

Fikk tak i en pent brukt Nokia N80 til Kr.2400,- , skal hente den i morgen! Skal bli morsomt å prøve den, selger den evt videre til samma pris om jeg ikke blir fornøyd.

Var så rimelig at jeg kjøpte den. Ville vel heller hatt N73 men men!

Lenke til kommentar

Har testet N80 i 2 dager nå, og skuffelsen fra jeg tok den opp fra første stund har lagt seg litt. Den store tunge knirkete plastdingsen beholder jeg kun pga wlan-funksjonen foreløpig. Skal se på N73 i morgen, mulig jeg kjøper den istedet.

Lenke til kommentar
Har testet N80 i 2 dager nå, og skuffelsen fra jeg tok den opp fra første stund har lagt seg litt. Den store tunge knirkete plastdingsen beholder jeg kun pga wlan-funksjonen foreløpig. Skal se på N73 i morgen, mulig jeg kjøper den istedet.

8076265[/snapback]

Jeg har nettopp kjøpt N73 og er kjempefornøyd med den :) Den er litt treg på sms, bare, men ellers MYE raskere enn jeg hadde forventet.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Solgte min n80 i går, og kjøpte en n73me i dag.

Skulle jeg anbefale en av de to telefonene så går min stemme helt klart til n73me, den er helt fantastisk!

Stor og fantastisk bra skjerm, knallbra lyd, god joystick, kjempebra kamera+++ Eneste minus er at tastene er litt i minste laget.

Kjøp n73!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...