Kimelimm Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hei! Kimmag.net trenger mer enn noe slikt dritt, og ville ha en vanlig tøff Hightech layout, brukte Frontpage før, men testa Dreamweaver som ikke var så lett, og en person mener "NOTEPAD++" hele tiden Jeg er ikke ren i HTML! Kan noen hjelpe meg her? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Litt vanskeleg å sjå kva du er ute etter her. Om du er ute etter å lære deg HTML og CSS, bør du ta ein titt på htmldog.com. Om du er ute etter at nokon skal lage side til deg, bør du først skrive kor mykje du er villig til å gi. Det er sikkert nokon som kan lage noko fint til deg for eit par hundrelappar. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 for et par hundrelapper? Nei jeg tenker på en layout selv Jeg vet ikke hva jeg må ha for å lage en kul layout som slik HighTech, jeg synes ikke Notepad++ er klart for meg enda, men slik som Dreamweaver er vanskelig! Noen som kan hjelpe meg å lage en fin layout? Lenke til kommentar
Anira Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hva er det du egentlig spør etter? Å lage selve designet (i et bildebehandlingsprogram), eller å kode den / sette det sammen? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Eg hadde ein lang MSN-samtale med han. Etter ein stund kom vi fram til at han ville at nokon skulle lage ein side gratis til han. Det skal vere eit "tøfft" design. Eg trur han ville ha noko som dette: http://www.talk-mania.com/showthread.php?t=25343 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg tviler på at noen vil lage et slikt design gratis, men det er jo lov å håpe. Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 jeg har lagd noe gratis til deg jeg følte så synd på deg, at jeg klarte ikke å ta meg betalt her ligger den http://home.no.net/zneszes/asd.htm håper du blir fornøyd Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Kjempe flott, sikker på du ikke skal ha bettaling for det? Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 jeg skulle vel egentlig hatt et par tusen for det.. tok meg jo tross alt 8 timer å lage.. men så var det at jeg kan bare ikke motstå å hjelpe en jomfru i nød, så jeg må nok takke nei til betaling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå