Poor Leno Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hei. For en god stund tilbake fikk jeg tildelt en konvolutt med passord og brukernavn til Vigo for å søke skole. Jeg blei idag påmint om at idag er siste søkedag, og har siden det febrilsk lett etter konvolutten. Men den finner jeg ikke. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Kontakt skolen/rådgiver på skolen. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg kan snakke med han i morgen? Det er fremdeles ikke for sent? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Ja, du kan snakke med han imorgen. Søknadsfristen går ut 1. Mars kl. 23.59 Endret 28. februar 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Takk så utrolig mye...! Tror nok dere reddet nattesøvnen min! Lenke til kommentar
@ir Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 På skolen min så har rådgivern liste over alle brukernavenene og passordene til elevene. Gå til rådgivern, han har den garantert. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Har vært hos rådgivern min og fått fiksa det nå. Kjempelettet! Takk så mye for all god hjelp! Leno Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Litt OT, men jeg prøver meg allikevel. Hvis jeg har søkt meg inn på den samme linja, men på tre forskjellige steder; gjelder det som tre valg da? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Det tror jeg ikke. Våres lærere og rådgiver på skolen, sier at det ikke telles som tre valg. Altså man må ha tre forskjellige linjer. Kan godt være det er de som har røkt noe rart, men de sier så. Men er litt usikkert fordeom, noen som vet helt sikkert? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Nei, det blir ikke telt som ter valg! Linjene er valgene, mens skolene kun er ønsket om hvor du vil være! Du kan velge så mange skolen du vil, men kun tre forskjellige linjer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå