icebyte Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hva med et fordrag om hvordan en kan lage demoer med openGL/ demoscene, hadde vært stilig. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg synes det hadde vært morsomt fordi det kunne endt opp i en skikkelig nevekamp mellom Windows og Mac-brukerne. 8083786[/snapback] Hva med Linux da Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg synes det hadde vært morsomt fordi det kunne endt opp i en skikkelig nevekamp mellom Windows og Mac-brukerne. 8083786[/snapback] Hva med Linux da 8085310[/snapback] De sitter i et hjørne og spasmer mens de stotrer frem "root" gjentatte ganger med monoton stemme. Grafikkoverdose. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Fortsatt folk interessert i web-foredrag? Vi i webkaféen kunne jo kanskje snakket om lanseringen av webkafeen.no elns Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 De sitter i et hjørne og spasmer mens de stotrer frem "root" gjentatte ganger med monoton stemme. Grafikkoverdose.HAHHAHAHA. I <3 MRLY. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 siden det skal vere stor World in Conflict konkutanse hadde det vert fint om noen fra Massive kom og holdt foredrag om mitt nye favoritspill. ønsker også foredrag fra andre spillutviklere (Funcom, Massive, Remedy. Strabreez, Crytek, osv) Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg støtter Heilage sin idé <3 Lenke til kommentar
Mahler Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hadde vaert veldig greit aa blitt introdusert i Linux. Sist eg provde sette meg inn i Linux ble det saa overveldende med kommandoer av diverse guider. Hadde vaert topp om noen kunne hjulpet noen baa bena i Linux Debian. Tingen er, at det trenger ikke vaere saa utrolig mye, bare faa oss paa bena, vise hvordan vi gjor vaare daglige gjoremaal som aa surfe paa webben, spille av film/musikk og bruker diverse programmer som openoffice for aa ikke nevne det aa installere hardwaren din. Hadde og vaert greit aa blitt introdusert i hvilke verktoy man bruker i Debian for utvikling av html/css og programmeringsverktoy. Paa denne maaten kan vi ha Linux paa en partisjon til sin bruk, som regel utvikling. Selv skal eg starte programmering til hosten, men eg vet av erfaring at det aa bruke masse tid paa skole for saa etter en dag med intens tenking ha en tung start med Linux, resulterer at det guidene blir paa hylla intill videre. Lenke til kommentar
drz Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Okei for oss som er litt mer enkle i sinnet, hva med noen fra Crysis eller assassins creed teamet ? Noen som kunne fortelle oss litt mer om spillene? Hvis disse ikke har noen å sende så kunne man kanskje fått noen av utviklerne bak cs promode ? Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Stemmer for webprogrammering(php, html, css, javascript osv), Funcom med AoC og foredrag om IT-utdannelse og IT-jobber=) Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Stemmer for webprogrammering(php, html, css, javascript osv), Funcom med AoC og foredrag om IT-utdannelse og IT-jobber=) 9489390[/snapback] Det hadde vært bra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hei! Vi kommer til å ha workshops på TX i år, men forsøker å styre en smule unna foredrag. Erfaringsmessig er det lite informasjon for deltakere å hente ut av disse, spesielt når det gjelder programmering/scripting/webdesign. Vi vil derfor forsøke å gjennomføre en workshop, hvor dere kan lære hvordan man gjør ting, samtidig som dere får dette demonstrert. jV;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg