notarget Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Er forsatt på jakt jeg :smile: Er på jakt etter P4 3.06 prossesoren.. Har lest veldig mye at denne prsossesoren har blitt forsinket pågrunn av ditt og datt.. Men er det noen der ute som veit om et sted jeg kan få tak i den? Morten Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Ring Intel og spør... Nei, fra spøk til revolver... Den er vel ikke kommet ut for salg enda. Dersom ikke de største webshopene i Norge har fått den inn enda, så er det vel bare å smøre seg med tålmodighet. Den kommer når den kommer. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Det ser ut til at også Intel følger bransjens desperate jakt på ytelse de eeegentlig ikke klarer å komme med, ved å lansere ting bare på papiret. P4 3,06Ghz kommer nok ikke før i månedskiftet Jan/Feb-2003. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 8. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2002 Klarer ikke å vente så lenge! Tror jeg kjøper 2.8 noen som har erfaring med den? Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Quote: Den 2002-12-08 15:36, skrev notarget:Klarer ikke å vente så lenge! Tror jeg kjøper 2.8 noen som har erfaring med den? 2,8 er fin den, men altfor dyr i forhold til 2,4 og 2,53.. Syns jeg i alle fall. Det som er så fint med 3,06'en er jo at den har HyperThreading, som 2,8 mangler. Det er der den store forskjellen ligger. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 2.8 er vel bra den... Ikke det lureste med tanke på økonomien da.. Lenke til kommentar
cool59 Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Har du prøvd nettauksjonen http://www.ebay.com Jeg har kjøpt alt jeg trenger til min mye PC der, inklusiv prosessor. Det du ikke finner på eBay finnes ikke. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Et raskt søk på pricewatch.com tilsier at flere nettbutikker i USA har den. Og det er ingen som hindrer deg i å kjøpe den der :smile: Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Vel, for en gang skyld så har Intel papir lansert noe før det er klart til salg. Før har bare AMD greid dette. men hva er vitsen med P4 3.06, når AMD Athlon-64 er rett tundt hjørnet??? BETA CPU'en på 800 Mhz bamket glatt en P4 på 1600 Mhz både på kontor applicasjoner og spill. det sies at den ferdige versjonen av Athlon-64 (på 1600 Mhz (XP3400???)) kommer til og konkurere med P4 3.5 Ghz CPU'er gleder meg som en unge :smile:)) Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Det tok jo lang tid fra Intel lanserte sin 1 GHz CPU til man faktisk fikk tak i den. At Athlon-64 knuser en P4 1600 skulle bare mangle. A64 er ikke i salg enda, P4 1600 er ikke i salg lengre, den er utdatert. Det er ikke mange som vet hvordan A64 skalerer enda, så jeg ville vente litt med å uttale meg om den. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Jeg er som forrige skribent skeptisk til hysteriet rundt Athlon64, mange kommer til å bli skuffet.. Svært få CPUer har levd opp til forventningene som på forhånd er laget av produsenten, både P4 og Athlon var CPUer som måtte igjennom minst 1 revisjon før de ble noe å samle på. Det samme vil nok gjelde Athlon64, særlig mht kompatibiliteten som er lovet kommer det garantert til å dukke opp noe. Og selv om den skulle kunne konkurrere mot P4 3,5GHz, så har vel Intel en CPU med denne frekvensen ute på markedet uansett når Athlon 64 kommer i salg... Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Dell, Compaq (OEM'er) spiser opp alle 3.06GHz'ene foreløpig (er ikke så mange av dem) men den skal være tilgjengelig i løssalg rundt midten av desember. En uke eller 2 bør du få tak i den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå