Wattengård Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hvor glatt kan man få en treoverflate? Går med et kabinettdesign i hodet men klarer ikke å bestemme meg for tre eller plexi siden jeg vil ha det så glossy som mulig. -C- Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Skal love deg at tre kan bli jææævelig glatt! har et fat vesidna meg som jeg laget som eksamensbesvarelse i 10kl. fikk 6er (selfølgelig ) og det er glatt som en barnerompe Er laget i et veldig hardt tre også pusset med 60,80,100,120,160,600,1200,2000 også oljet. Tror ikke du kommer til å bli missfornøyd hvis du lager noe sånn! Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 jau. Som diddern sier. du kan få det så glatt du vil. Men du må behandle virket. Lakk eller olje. Har du sett skikkelig pianolakkfinish? oooh! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Om du legger den nødvendige gnikkingen og pussingen inn i et trekabinett kan det bli så lekkert at du kan speile deg i det, men det krever mye arbeid! Pianolakkfinish er noe av det vakreste jeg ser, har et par høytalere som jeg bruker til speil i ny og ne :] Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Er akkurat pianolakk finishen jeg er ute etter -C- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå