MeSs Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Greide å knuse skjermen på min 5mnd gamle Samsung SGH-D900 her om dagen.. Hva skal jeg gjøre?! Vet ikke åssen det har skjedd.. Den lå i lomma mi, i buksa som lå på tørkestativet mens jeg dusja .. Og i løpet av di 5 min så var den sprekt. Ja, det er nok selvforskyldt.. Men hva syns dere jeg skal gjøre? Har forsikring, var ærlig og fortelte sannheten Det var dumt, funka ikke.. Har ikke råd til å sende den inn på rep. Mvh Marius Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Hva slags forsikring har du på den? Og hvor ble telefonen kjøpt? Av erfaring koster bytte av display på autorisert verksted mellom 500-1500 kroner, avhengig av modell. edit: Søkte opp en gammel ordre med samme skade: Arbeidsbeskrivelse Byttet display. Testet ok. Sum eks mva kr 1 060,00 Sum Mva kr 265,00 Sum ink mva kr 1 325,00 Endret 1. mars 2007 av Mompen Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Hva slags forsikring har du på den? Og hvor ble telefonen kjøpt? Av erfaring koster bytte av display på autorisert verksted mellom 500-1500 kroner, avhengig av modell. edit: Søkte opp en gammel ordre med samme skade: Arbeidsbeskrivelse Byttet display. Testet ok. Sum eks mva kr 1 060,00 Sum Mva kr 265,00 Sum ink mva kr 1 325,00 8057450[/snapback] Netcom total.. England. Huff... Kameraet er løst inne i kamerahuset og Dette burde være garantisak Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Garantisaker er feil som er produsenten sin feil. Hvis et verksted får inn en tlf med knust skjerm og kamera som er løst inni tlf så kommer de med en gang til å si at det var din feil i og med at det er ytre skade på den. Det er vel ikke så mye annet å gjøre med det. Men hva med å prøve å ringe forsikringen igjen? Har hørt om folk som for eksempel sier at barna til en av naboene som var på besøk tok tlf og kastet den i gulvet og dermed fikk det dekket på forsikring. Det blir ikke helt ærlig å si det nå, men syns jo at du burde få det dekket av garantien, og da kan dette kanskje hjelpe. Du får jo se hva du vil gjøre til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå