olais Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Har Win2000 på pc'n, men skal nå installere XP. I Outlook Express har jeg en mengde mail i forskjellige mapper som jeg vil ha med meg over i XP'n. Hvordan gjør jeg dette? Har forsøkt eksport-funksjonen, men da får jeg bare opp feilmelding om initialisering av MAPI. Lenke til kommentar
abene Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 http://support.microsoft.com/?kbid=270670 Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Metoden som er beskriven i artikkelen over vil nok virke. Men eg vil anbefalee-backup. Brukar dette sjøl og det kan ta kopi av alle identitetar med adressebok og mail, samt favoritter i IE. I tillegg kan du legge til andre mapper som du vil at backup-en skal ta med! Ole Lenke til kommentar
Bach Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Skal du eksportere profiler må du bruke en eller annen form for backup. Hvis du bare skal overføre e-postene er det enkleste å rett og slett videresende dem til seg selv. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Jeg synes å huske at det går an å bare dra dem over til en mappe, og dra dem tilbake når til Outlook igjen senere merk-dra-slipp liksom :smile: Noen forøvrig som har svar på hvorfor den export funksjonen ikke fungerer, og heller aldri har fungert? Lenke til kommentar
Konge Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Hos meg har jeg brukt å ta mappene innboks.dbx sammen med de andre og lagret for seg selv for så å importere de tilbake . Høgreklikke>egenskaper> så finner du hvor de ligger , eller søk etter Innboks.dbx. Win2k Sp3 er da bare så mye bedre en XP så jeg skjønner ikke vitsen Lenke til kommentar
olais Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: Den 2002-12-09 01:31, skrev oleredv:Metoden som er beskriven i artikkelen over vil nok virke. Men eg vil anbefalee-backup. Brukar dette sjøl og det kan ta kopi av alle identitetar med adressebok og mail, samt favoritter i IE. I tillegg kan du legge til andre mapper som du vil at backup-en skal ta med! Brukte denne. Den var rask og enkel i bruk. Takker for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå