kentiver Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Vet ikke helt om dette blir rette plass, men hvis man skal tipse staten om at noen driver med skattefjusk, så hvor skal man hendvende seg? Noen som vet? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg vil tro Skatteetaten er det riktige stedet å gå for dette. Eventuelt Ligningskontoret. Lenke til kommentar
kentiver Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg vil tro Skatteetaten er det riktige stedet å gå for dette. Eventuelt Ligningskontoret. 8045946[/snapback] Oki, finnes det ingen plass på nettet man kan gi "anonym" beskjed?=) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 På nettet? Nei da rapporterer jo alle som hater hverandre der. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg vil tro Skatteetaten er det riktige stedet å gå for dette. Eventuelt Ligningskontoret. 8045946[/snapback] Oki, finnes det ingen plass på nettet man kan gi "anonym" beskjed?=) 8046033[/snapback] Tør du ikke å ta ansvar for handlingene dine? Lenke til kommentar
kentiver Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Hehe, er bare at jeg har ingenting med det å gjøre, så vil ikke ha mitt navn oppi alt Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Send et anonymt brev til skatteetaten eller politiet. Er ikke verre enn det EDIT: Politiet har faktisk en anonym tips-tjeneste for økonomisk kriminalitet her (fyttihelvete, sjekk den URLen. Burde vært ulovlig (pun intended )). De sier riktignok "Når du sender tipset vil PCen du bruker være sporbar for oss", men det er vel kun til aktuelt hvis du er er en viktig ressurs for videre etterforskning/rettsforfølgelse. Endret 28. februar 2007 av Loomy Lenke til kommentar
kentiver Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Send et anonymt brev til skatteetaten eller politiet. Er ikke verre enn det EDIT: Politiet har faktisk en anonym tips-tjeneste for økonomisk kriminalitet her (fyttihelvete, sjekk den URLen. Burde vært ulovlig (pun intended )). De sier riktignok "Når du sender tipset vil PCen du bruker være sporbar for oss", men det er vel kun til aktuelt hvis du er er en viktig ressurs for videre etterforskning/rettsforfølgelse. 8049034[/snapback] Hehe, så det di egentlig sier er at du er anonym, men du er ikke det. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Er vel egentlig noe ala "du er anonym med mindre vi vil finne ut hvem du er" elns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå