Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Fy faen så vondt i foten!

Drillo

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hvorfor, men foten har hovnet opp og det er helt jævlig å¨gå. Et eller annet har kanskje kommet i lås, og så har det utviklet seg etter en dag med mye gåing. Det ble bare verre og verre utover dagen. Klarer ikke å bevege enkelleddet uten å pine meg selv til døde. Særlig i nedoverbakke er det vanskelig å komme fram. Så sikkert jævlig dumt ut.

Hva kan dette skyldes, og hva bør jeg gjøre for å bli bra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som slik jeg hadde det da jeg røk et leddbånd i foten. Den ble hoven, blå/rød og det var helt forjævlig å bevege på den, egentlig ganske så vondt å holde den i ro også. Men det er ikke noe som skjer uten at du merker det. Kan vel være du har trakket kraftig over, men ikke fått vondt før du ble kald.

Lenke til kommentar
Helvete så vondt! Hvor får jeg tak i krykker? Koster det mye å leie?

8051194[/snapback]

Jeg kjøpte meg helt greie krykker for 300,-. Tror det kostet ca like mye å leie. Har fått mye brukt for de (røket et leddbånd, fått en brist i et annet, og brekket foten på en venn av meg så jeg måtte låne de til han), så det var absolutt ingen dum investering.

Kom deg til lege!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...