Anders1212 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Har et bilde som er 80 x 96 piksler - 6k - gif format. Dette skulle jeg gjerne hatt forstørret mye uten at det blir dårlig med pixler (blir veldig dårlig kvalitet når jeg forstørrer det) noen som har en ide eller noen som kan hjelpe meg å fikse dette? Har photoshop. Mvh Anders Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Uansett om du bruker noen verktøy for å jevne ut linjer, ER jo bilde av dårlig kvalitet. Det er jo ikke mer enn 7860 pixler totalt, så du får ikke no mer enn det (fra det originale bildet) Verden er ikke alltid som CSI Lenke til kommentar
riktig Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Det beste jeg har prøvd er Genuine Fractals, men jeg tviler på at det gjør noe bedre jobb enn andre ting når det er så lite. Nytter ikke å hente ut mer detaljer uansett program. Lenke til kommentar
Dogagon Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Du kan jo prøva å sjå på akam sin artikkel om forstørring og kva programvare ein kan nytta her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå