Lukilock Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hallo! Har nettopp bytta abonoment til Allstar fra Telenor. Og da fikk jeg 1.mnd med fri WAP bruk, men gjelder det også eMSN? ...Skal snart bort, og der er det ikke internett så da må jeg bruke MSNen på mobilen Noen som hvet? Sempron Lenke til kommentar
geirroar Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hallo! Har nettopp bytta abonoment til Allstar fra Telenor. Og da fikk jeg 1.mnd med fri WAP bruk, men gjelder det også eMSN? ...Skal snart bort, og der er det ikke internett så da må jeg bruke MSNen på mobilen Noen som hvet? Sempron 8045747[/snapback] Så vidt jeg prøvde meg frem når jeg fikk mitt nye Djuice abonoment, gjalt det ikke for eMSN eller andre ting som brukte GPRS for å laste ned data. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Hallo! Har nettopp bytta abonoment til Allstar fra Telenor. Og da fikk jeg 1.mnd med fri WAP bruk, men gjelder det også eMSN? ...Skal snart bort, og der er det ikke internett så da må jeg bruke MSNen på mobilen Noen som hvet? Sempron 8045747[/snapback] Så vidt jeg prøvde meg frem når jeg fikk mitt nye Djuice abonoment, gjalt det ikke for eMSN eller andre ting som brukte GPRS for å laste ned data. 8045794[/snapback] Okay! Takker for svar Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Er ikke emsn gratis med Telenor frem til 1.juni eller noe da? Lenke til kommentar
jansv Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Er ikke emsn gratis med Telenor frem til 1.juni eller noe da? 8046304[/snapback] telenor sitt msn program støttes jo kun av noen få enkelte telefoner.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå