Gå til innhold

Parodisk i Bergen

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

Neida, Pricksegutten henviser til konkret hva avisen trykket. Om muslingene har sagt det er underordnet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntes Anne Kath virkelig sa det bra på Nytt på Nytt.

For hva er det mannen fra Demokratene klager over? Dette viste jo med all tydelighet at integreringen virker. Muslimene det her er snakk om har lært av oss andre, når noe går galt forlanger man at staten ordner opp. Man har med andre ord gjort dem til nordmenn; Man syter over alt. Integreringen har helt klart virket, de oppfører seg som etniske nordmenn :wee:

(ikke skyt meg nå, dette var Anne Kath. sitt humoristiske bidrag, så ta det med et smil nå)

Lenke til kommentar
Fordi:

"Bakgrunnen for politikerens utspill er at muslimene i Bergen truer med å legge fredagsbønnen til sentrum"

8068055[/snapback]

Truer og truer. De har vel bare sagt at om kommunen ikke er behjelpelig med å finne et egnet midlertidig lokale så vil de legge fredagsbønnen til sentrum, i protest/som ei markering/demonstrasjon. Står ingenting om at de ikke vil søke om tillatelse.

Hvordan kan de true med å gjøre noe hvis de gjør det med tillatelse? Da er det jo ikke noen trussel lenger.

At du terper på dette med tillatelse ser jeg som et rent skyggeargument.

8068703[/snapback]

Nei, det er nøkkelen her.

Lenke til kommentar
Syntes Anne Kath virkelig sa det bra på Nytt på Nytt.

For hva er det mannen fra Demokratene klager over? Dette viste jo med all tydelighet at integreringen virker. Muslimene det her er snakk om har lært av oss andre, når noe går galt forlanger man at staten ordner opp. Man har med andre ord gjort dem til nordmenn; Man syter over alt. Integreringen har helt klart virket, de oppfører seg som etniske nordmenn :wee:

(ikke skyt meg nå, dette var Anne Kath. sitt humoristiske bidrag, så ta det med et smil nå)

8069741[/snapback]

Hehe, meget fortreffelig :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...