Gå til innhold

Battlefield : Bad Company teaser!


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
husker jeg spilte Red Faction til PS2, hadde samme feat. sprenge byggninger osv. Manglet man ett nøkkel kort kunne man bare sprenge døra :!:

 

http://tothegame.com/game.asp?id=151

8050281[/snapback]

Artig å lage huler på det spillet! :D

 

Fann æ glede mæ!

Håper det blir like gøy, stor, "flytende" online spilling også.

8050886[/snapback]

Artig blanding av dialekter, der, Oats. :p

Lenke til kommentar
husker jeg spilte Red Faction til PS2, hadde samme feat. sprenge byggninger osv. Manglet man ett nøkkel kort kunne man bare sprenge døra :!:

 

http://tothegame.com/game.asp?id=151

8050281[/snapback]

Artig å lage huler på det spillet! :D

 

Fann æ glede mæ!

Håper det blir like gøy, stor, "flytende" online spilling også.

8050886[/snapback]

Artig blanding av dialekter, der, Oats. :p

8051102[/snapback]

Mener det med "Mæ" og "glede" i stede for "glæd mæ" (eller noe slik).

Er slik jeg snakker skjønner du :p

Lenke til kommentar
Er det mulig EA har noe på gang med denne tittelen samt Army of Two(som ser hinsidiges herlig ut). Noe nytt fra EA er noe vi alle bør sette pris på, dog. med tvilen under armen :p

8049773[/snapback]

Hmm... Army of Two har det jo bare blitt vist en CGI-film av til nå. Er vel litt feil å dømme spillet ut i fra den. Ville heller ha ventet til noen viser gameplay-opptak.

Lenke til kommentar
Er det mulig EA har noe på gang med denne tittelen samt Army of Two(som ser hinsidiges herlig ut). Noe nytt fra EA er noe vi alle bør sette pris på, dog. med tvilen under armen :p

8049773[/snapback]

Hmm... Army of Two har det jo bare blitt vist en CGI-film av til nå. Er vel litt feil å dømme spillet ut i fra den. Ville heller ha ventet til noen viser gameplay-opptak.

8054739[/snapback]

Det har kommet ut en video på Xbox markedplace som viser litt ingame mener jeg ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
syntes da tydelig at de brukte ekte våpen?

Mener å huske at det karene brukte i teasern var

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
xm8.jpg

 

Link te det våpnet

8047138[/snapback]

 

Det er vel egentlig bare halvveis sant. XM8 er jo fremdeles bare på tegnebrett-stadiet. Eneste vi vanlige dødelige kan få tak i av denne er softgun-etterlikninger.

 

Men EA/DICE er vel fremtidsretta karer, og vil ha det nyeste av det nye i spillet sitt. Forhåpentligvis blir det vel en masse andre våpen tilgjengelig også.

 

Personlig vil jeg ha meg en M16A4 som jeg kan velge accesories på, men det er kanskje for mye å forlange... :p

8049736[/snapback]

Fremtidsretta og fremtidsretta - XM8-prosjektet er jo 100% kansellert. Dvs. vi får nok aldri se denne rifla i bruk av noen styrker i verden, minst av alle USA.

http://www.armytimes.com/news/2007/05/army_xm8_rifle_070531/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...