Elnacho Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Oj oj! Så voldsomt artig ut! Får håpe de holder løftene om destructible environments. Og angående grafikken, så kan vi jo si att underbuksa danser nå! Lenke til kommentar
Power-Z Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 syntes da tydelig at de brukte ekte våpen? Mener å huske at det karene brukte i teasern var Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Link te det våpnet Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 syntes da tydelig at de brukte ekte våpen?Mener å huske at det karene brukte i teasern var Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Link te det våpnet 8047138[/snapback] Slik det pleier å være i Battlefield-serien. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hvis det blir humor som dette inni spillet, kommer nok dette til å havne i min xbox ja Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 syntes da tydelig at de brukte ekte våpen?Mener å huske at det karene brukte i teasern var Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Link te det våpnet 8047138[/snapback] Slik det pleier å være i Battlefield-serien. 8047154[/snapback] Jo ok min feil, men litt mer kjente våpen da... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Det står ingame på videoen. 8045604[/snapback] Det er jo, for å være helt pirkete, in-engine da. Så grafikken, så vel som fysikken blir muligens veldig forskjellig fra denne filmen. Endret 28. februar 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Gud så du pirket! Joda sant nok! Tiden vil vise hvordan spillet faktisk blir. Lenke til kommentar
DRK Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Står jo egentlig bare in-engine på den første lille scenen. Når gutta kommer på skjermen står det ingenting lenger. Ergo kan jo EA lure oss litt der, siden gutta er drøyt godt detaljerte og animerte... Men destructive envirements blir det, krysser fingra for noe bedre enn Sõldner! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Aprope ødeleggelse. Gleder meg til og sprenge ting i Halo 3 og se gresset blåse bort fra eksplosjoner osv Men fra seriøst til revolver. Synes dette så litt fett ut, må følges med på! Lenke til kommentar
smelx Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) snip XM-8 var en av riflene som skulle bli standard i det amerikanske forsvaret, før prosjektet ble kansellert... Det er dog laget mange spill hvor de er involvert, samt mange filmer. Altså egentlig en ganske kjent rifle Endret 28. februar 2007 av smelx Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Det står ingame på videoen. Men man vet aldri.. 8045604[/snapback] det gjelder bare for sony MS lurer ikke folk på den måten for 360.. så dette er nok ekte saker. kul vri på en trailer, fikk veldig lyst på spillet! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Dette er verken sony eller ms Dette er EA, og med EA er alt mulig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 joda, bare refferer til at sony er ikke til å stole på når det gjelder in game eller ikke på PS3.. alle titlene 360 har vist har vært ekte saker, så sjangsene er store her tviler på ar MS tilater slikt juks. men samma det, dette kan bli et morro spill. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) er dette eksklusivt for 360? spillet altså Endret 28. februar 2007 av teletubbiekid Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 har du lest tråden?Svaret er uansett nei Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Lure på om humoren i teaser'n tilsier at det blir sånn humor i selve spillet også? Men det er konge at verdnen kan ødelaegges og lurer på om grafikken faktisk blir sånn. 8045571[/snapback] While previous Battlefield games have focused heavily on multiplayer action, it seems Bad Company will turn its attention to solo gamers. EA is promising a "deep, cinematic single-player experience" with a mix of action and dark humor. Players will assume control of a squad of renegade soldiers and infiltrate enemy territory to obtain riches as well as revenge. The carnage that ensues will take its toll on the environments as well, as 90 percent of the levels will be destructible. Fans of online fragfests needn't worry. EA has said that the game will still sport "a full suite" of multiplayer modes familiar to fans of the series. Battlefield: Bad Company is slated for a 2007 release. Virker veldig lovende Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) jeg har gleda meg til dette spillet lenge! nå gleder jeg meg mer skal bli fett å sprenge bygninger i filler do we look like brothers to u?!? Endret 28. februar 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 syntes da tydelig at de brukte ekte våpen?Mener å huske at det karene brukte i teasern var Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Link te det våpnet 8047138[/snapback] Det er vel egentlig bare halvveis sant. XM8 er jo fremdeles bare på tegnebrett-stadiet. Eneste vi vanlige dødelige kan få tak i av denne er softgun-etterlikninger. Men EA/DICE er vel fremtidsretta karer, og vil ha det nyeste av det nye i spillet sitt. Forhåpentligvis blir det vel en masse andre våpen tilgjengelig også. Personlig vil jeg ha meg en M16A4 som jeg kan velge accesories på, men det er kanskje for mye å forlange... Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Var det ikke slik at 90% av omgivelsene var ødleggbare? Uansett kommer dette spillet til å bli ganske sykt! Whooooah! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Er det mulig EA har noe på gang med denne tittelen samt Army of Two(som ser hinsidiges herlig ut). Noe nytt fra EA er noe vi alle bør sette pris på, dog. med tvilen under armen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå