Ingenting Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Skaffet meg dette i dag og skal spille noen timer i kveld. Noen som blir med på coop? Bør helst være over 20 og ikke ha spilt det så mye.. Kjipt å være den eneste som ikke kan spillet! :!: Endret 28. februar 2007 av Ingenting Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 kan vi nok fixe. Legg til St Hazen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Speaking of co-op; er det fler som har problemer med hakking i Crackdowns co-op? Selv når jeg spiller med folk hvor vi begge har open NAT, så hakker spillet grusomt. Linja her er ikke allverden, men klarer iallefall rundt 50-60 kb/sec up. Virker som om dette spillet har pissdårlig netcode. Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 har skjedd... men bare to millisec en gang eller noe. aldri slete med det. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Mulig det blir kjøp av Crackdown i morgen. Skjer det, så er jeg med Legg meg til da vettu: Amored Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå