mobifil Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Noen her som har erfainger med å kjøpe mobiler fra utlandet på nettet? Er det noe penger å spare på det? Noen sider dere vil anbefale? Endret 28. februar 2007 av mobifil Lenke til kommentar
molna Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg kjøper flere mobiler (for jobben) i måneden fra: http://www.mobile-gadgets.net De har det meste og relativt lave priser. VISA er akseptert. Eneste ulempen med dem er leveringtiden som ofte kan være 2 uker eller mer. Aldri hatt problemer med dem. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Er det lett som en plett å få norske menyer og ordliste på telefoner kjøpt fra f. eks. eBay? Kan en gjøre det selv? Er vel norsk ordliste med æ, ø og å som er mest kritisk. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Kommer veldig an på typen mobil. Husker jeg ikke helt feil, er det slik at de aller fleste mobiler i dag er låst til den samme firmwarevarianten som man kjøpte den med, med mindre du setter i gang med servicekabel. Ganske sikker på at det gjelder Sony Ericsson og nyere Nokia-telefoner, men ikke skyt meg om jeg tar feil. Om du kjøper en telefon fra England eller Tyskland, er det godt mulig at det er en variant for Nord/Vest-Europa, og derfor har norsk i tillegg til engelsk, tysk og andre språk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå