Gå til innhold

[SOLGT] Hva kan man ta for en AMD XP 3200+ ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
200Kr sånn ca?
Er ikke det litt VEL billig? Tror ikke eg gidder selge den for det.

Hvis den er lite brukt, gang nypris i dag med 0,7
Gange med 0,7? Det blir vel litt vel drøyt? Kjøpte denne prosessoren for ca 3300,- og 3300*0,7=2310 DET er vel alvorlig overprising... Syns 400-500 er grei pris eg... noen andre forslag? Endret av tjuetre
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Kr. 500 er rimelig vil jeg si.. :)

SLike CPU'er går for opp mot 1000-ingen på QXL (mulig det er antikvarer som skal ha disse i samlingen sin?) :D

Dersom jeg hadde ett Socket-A hk (og det har jeg).. og ville gidde å bruke tid på det (det gidder jeg ikke) ville jeg bydd en 100-ings.. så du slapp å kaste den..

Svaret er:

Du får solgt den til en grei pris.. både her på bruktmarked.. og ikke minst QXL - "de spillegale idioters kjøpehelvet/"uærlige"(les:gode) selgeres paradis.. :!:

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gange med 0,7? Det blir vel litt vel drøyt? Kjøpte denne prosessoren for ca 3300,- og 3300*0,7=2310 DET er vel alvorlig overprising... Syns 400-500 er grei pris eg... noen andre forslag?

8045122[/snapback]

Nei, dagens nypris. Ikke det du selv betalte for den. Sjekk nyrpis på for eksempel Komplett.no.

Edit: XP3000+ for samme socket koster 550 kr. Regn med å få 300-400 for din.

Endret av neitakk
Lenke til kommentar
Gange med 0,7? Det blir vel litt vel drøyt? Kjøpte denne prosessoren for ca 3300,- og 3300*0,7=2310 DET er vel alvorlig overprising... Syns 400-500 er grei pris eg... noen andre forslag?

8045122[/snapback]

Nei, dagens nypris. Ikke det du selv betalte for den. Sjekk nyrpis på for eksempel Komplett.no.

Edit: XP3000+ for samme socket koster 550 kr. Regn med å få 300-400 for din.

8045397[/snapback]

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311667 er en sempron. Stoooor forskjell.

300-400 høres riktig ut.

Lenke til kommentar
Sempron
HAAAAAATER billig prosessorer.. Blir nesten forbanna!

Man kan OVERHODE ikke (ICKE!!) sammenligne Sempron med Athlon, SELV Socket A prosessorer!!

Denne 3200+ har 512kb cache og 400mhz bus hastighet. Var og ER jo kremen av Socket A prosessorer. Mot Sempron som nesten SKYLDER cache.. hehe. Hva er nå 128kb? :p

Og nå er god-prosessoren solgt. Han kom med 80 bussen. 500,- fikk eg. Syns det er grei pris. Eg vaska den god med Isopropanol og bomull.. pakka den inn i masse dorull og antistatisk pose. Håper den funker. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...