boolle Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hei, jeg er ny her. Er det mulig å chippe nevnte Suzuki? Hvis så er mulig, hvor kan jeg kjøpe settet? Lenke til kommentar
Freespeed Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hei, jeg er ny her.Er det mulig å chippe nevnte Suzuki? Hvis så er mulig, hvor kan jeg kjøpe settet? 8044755[/snapback] Denne er fin å "chippe". Du bør foreta en software flash - ny software i bilens hjerne. Dette gjøres av mange tunere i Norge. Sjekk nettet og du finner en tuner i nærheten av der du bor. Du vil gå omtrent 30hk og 50/60nm mer enn du har idag. Lenke til kommentar
boolle Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Denne er fin å "chippe". Du bør foreta en software flash - ny software i bilens hjerne. Dette gjøres av mange tunere i Norge. Sjekk nettet og du finner en tuner i nærheten av der du bor. Du vil gå omtrent 30hk og 50/60nm mer enn du har idag. 8044781[/snapback] Tusen takk for raskt svar. Jeg bor i Grenland (Porsgrunn/Skien) Lenke til kommentar
boolle Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Denne er fin å "chippe". Du bør foreta en software flash - ny software i bilens hjerne. Dette gjøres av mange tunere i Norge. Sjekk nettet og du finner en tuner i nærheten av der du bor. Du vil gå omtrent 30hk og 50/60nm mer enn du har idag. 8044781[/snapback] Hjelp meg, hvem selger/utfører dette i Grenlandsområdet?? Lenke til kommentar
Freespeed Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Du har PM med informasjon for Grenland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå