Pysj Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Mye tyder på at Bang & Olufsen har en ny mobiltelefon på gang. Les mer Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Denne blir nok flott, men sikkert enormt dyr også. Serene koster jo rundt 9 store lapper. Dersom B&Os nye mobiltelefon blir like spesiell som Serene, så tror jeg det blir noe virkelig spesielt. For Serene er jo laget på en måte som det er forsket frem til at det er best. For eksempel at skjermen er under tastene. Det er mer behagelig enn å ha den over. Egne ringetoner, spesielt komponert for denne mobiltelefonen og liknende er jo det som gjør Serene spesiell. Så hvis de kan komme med en oppfølger som også kan by på noen funksjoner, så tror jeg det blir veldig bra Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Håper Bang & Olufsen har vett nok til å slippe den i Norge denne gangen! De er jo norske. xD Lenke til kommentar
I:H Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Håper Bang & Olufsen har vett nok til å slippe den i Norge denne gangen! De er jo norske. xD 8045772[/snapback] Bang & Olufsen er ikke fra Norge, men fra Danmark. Dessuten er Serene tilgjengelig i flere Bang & Olufsen butikker rundt om i landet. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Bang & Olufsen er ikke fra Norge, men fra Danmark. Dessuten er Serene tilgjengelig i flere Bang & Olufsen butikker rundt om i landet. 8046236[/snapback] Danske? Jøss, trodde de var norske. :S Har bare sett én Bang & Olufsen-butikk, der hang den i vinduet, men om det kan kalles å være på markedet, vet jeg ikke helt.. Du kan jo få kjøpt den i USA. Lenke til kommentar
I:H Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Bang & Olufsen er ikke fra Norge, men fra Danmark. Dessuten er Serene tilgjengelig i flere Bang & Olufsen butikker rundt om i landet. 8046236[/snapback] Danske? Jøss, trodde de var norske. :S Har bare sett én Bang & Olufsen-butikk, der hang den i vinduet, men om det kan kalles å være på markedet, vet jeg ikke helt.. Du kan jo få kjøpt den i USA. 8046264[/snapback] Det finnes faktisk 36 autoriserte forhandlere i Norge hvorav 14 er rene Bang & Olufsen butikker. Bang & Olufsen har vel aldri vært kjent for å rette seg mot massemarkedet med sine produkter, prisen tatt i betraktning. Endret 28. februar 2007 av I:H Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Det finnes faktisk 36 autoriserte forhandlere i Norge hvorav 14 er rene Bang & Olufsen butikker. Bang & Olufsen har vel aldri vært kjent for å rette seg mot massemarkedet med sine produkter, prisen tatt i betraktning. 8046401[/snapback] Så vidt jeg vet, ble Serene lansert i USA som en vanlig mobiltelefon som selges i vanlige butikker. Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Håper de lager en bra musikkavspiller, hvis det blir noe av musikk på mobilen. Uansett så er det ikke billig med den Serene som er nå, så den blir nok kanskje litt dyrere, men vi får se. Endret 28. februar 2007 av kornelen Lenke til kommentar
duda Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Så vidt jeg vet, ble Serene lansert i USA som en vanlig mobiltelefon som selges i vanlige butikker. Eller tar jeg feil? 8046506[/snapback] du tar nok feil. B&O produkter selges ikke i vanlige butikker, bare i sine egne B&O autoriserte butikker. Har hatt mine serene sine lanseringen for et år siden, og har aldri vært så fornøyd med en mobil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg