Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[LØST] nettverket forsvant etter formatering

Anbefalte innlegg

hmm

Leste du min edit?

Jeg brukte aida32 og fant ut at jeg hadde "winbond W6692CF ISDN adapter" Jeg fant ikke denne i "listen", og jeg har heller ikke cden til denne..Jeg får jo ikke ett ISDN adpater til å bli ADSL adpater, eller?

Hva gjør jeg da?

BTW, så finner jeg ikke "Device manager".

Endret av Mr Chief
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg brukte aida32 og fant ut at jeg hadde "winbond W6692CF ISDN adapter" Jeg fant ikke denne i "listen", og jeg har heller ikke cden til denne..Jeg får jo ikke ett ISDN adpater til å bli ADSL adpater, eller?

Hva gjør jeg da?

Samme fremgangsmetode,du googler etter driverne og laster de ned.

Gå inn på adminstrative tools\device manager\computer managment

Endret av Knopfix
Lenke til kommentar

Ok jeg misforstod litt.Fikk inntrykk av at det var snakk om ISDN da du nevnte nettverkskort i det tidligere innlegget.

Har Lyse selv og det rocker.Synd de gir så liten hastighet da de har støtte for mye høyere.Teoretisk kan fiber gi Terrabyte i sekundet.

Lenke til kommentar

Hei

Slenger meg på denne tråden med et spørsmål jeg. Jeg har en gammel Compaq Armada e500 ståendes og tenkte at jeg kanskje kunne bruke den til litt surfing. Kjøpte ny 60 GB harddisk til den for ca. et år siden, er det noen drivere jeg må laste ned, og isåfall hvor kan jeg finne disse driverene? Har kikka litt på Compaq.com, men finner ikke stort desverre. Den kjører Windows 2000 professional, og har en gammel verson av Norton antivirus.

Takker for svar, og beklager at jeg "låner" tråden din litt

Frostie

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...