Gå til innhold

Crackdown - Halo 3 Beta

Esukiru

Anbefalte innlegg

Crackdown kom jo ut forige uke på fredag hvis jeg ikke tar helt feil, og med Crackdown fulgte det jo med Halo 3 Beta.

Hva synes dere om Halo 3 Betaen? Jeg gleder meg vilt til å komme meg hjem å spille Betaen :) Crackdown og da selvfølgelig. Fikk det ikke før i dag.

Endret av Rcane
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Jeg er ikke så oppdatert på denne beta'en da jeg ikke kommer til å kjøpe crackdown, men om jeg husker rett åpner ikke betaen på noen uker ennå, i april om jeg om jeg husker riktig...

Lenke til kommentar

Noen som vet om jeg er sikret Halo-beta når jeg har kjøpt Crackdown? Eller MÅ jeg regestrere meg i tillegg? Leser i coveret at det kommer opp på menyen i Crackdown sp hadde vært digg og jeg slapp noe mer stress enn å sette i CDen når betaen kom ut og var sikkret å få laste ned Betaen..

Lenke til kommentar
hadde vært digg og jeg slapp noe mer stress enn å sette i CDen når betaen kom ut og var sikkret å få laste ned Betaen..

8046483[/snapback]

Du slipper ikke gjøre annet enn å sette i Crackdown-dvd'en når betaen kommer.

8046522[/snapback]

Så jeg er uansett sikret en betaversjon? Trenger ikke registrere meg ved Bungie.com eller noe slikt?

Synest dette har vært litt utydelig..

Lenke til kommentar
Så jeg er uansett sikret en betaversjon? Trenger ikke registrere meg ved Bungie.com eller noe slikt?

Synest dette har vært litt utydelig..

8046551[/snapback]

Har du en kopi av Crackdown fra første sending, kan du laste ned og spille Halo 3 betaen (inni Crackdown menyen) når den aktiveres.

Endret av Kjeksmestern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...