Esukiru Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Crackdown kom jo ut forige uke på fredag hvis jeg ikke tar helt feil, og med Crackdown fulgte det jo med Halo 3 Beta. Hva synes dere om Halo 3 Betaen? Jeg gleder meg vilt til å komme meg hjem å spille Betaen Crackdown og da selvfølgelig. Fikk det ikke før i dag. Endret 28. februar 2007 av Rcane Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Halo3 betaen vil ikke fungerer før (sent) på våren engang Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg er ikke så oppdatert på denne beta'en da jeg ikke kommer til å kjøpe crackdown, men om jeg husker rett åpner ikke betaen på noen uker ennå, i april om jeg om jeg husker riktig... Lenke til kommentar
Esukiru Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Doh! Akkurat DET visste jeg ikke Dump denne posten om Moderator føler for det. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 haha! du får trøste deg med Crackdown imellomtiden da, det er jo faktisk det spillet du har kjøpt. Selv synes jeg det er kjempegøy. Lenke til kommentar
Esukiru Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Da var jo Crackdown jeg kjøpte og det er det jeg gleder meg mest til å spille Var bare en nedtur å få vite at man ikke kan spille Halo 3 Beta på en stund. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg er ikke så oppdatert på denne beta'en da jeg ikke kommer til å kjøpe crackdown, men om jeg husker rett åpner ikke betaen på noen uker ennå, i april om jeg om jeg husker riktig... 8044389[/snapback] Datoen har enda ikke blitt satt, men de sier "late spring". Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Noen som vet om jeg er sikret Halo-beta når jeg har kjøpt Crackdown? Eller MÅ jeg regestrere meg i tillegg? Leser i coveret at det kommer opp på menyen i Crackdown sp hadde vært digg og jeg slapp noe mer stress enn å sette i CDen når betaen kom ut og var sikkret å få laste ned Betaen.. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 hadde vært digg og jeg slapp noe mer stress enn å sette i CDen når betaen kom ut og var sikkret å få laste ned Betaen.. 8046483[/snapback] Du slipper ikke gjøre annet enn å sette i Crackdown-dvd'en når betaen kommer. Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 hadde vært digg og jeg slapp noe mer stress enn å sette i CDen når betaen kom ut og var sikkret å få laste ned Betaen.. 8046483[/snapback] Du slipper ikke gjøre annet enn å sette i Crackdown-dvd'en når betaen kommer. 8046522[/snapback] Så jeg er uansett sikret en betaversjon? Trenger ikke registrere meg ved Bungie.com eller noe slikt? Synest dette har vært litt utydelig.. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Så jeg er uansett sikret en betaversjon? Trenger ikke registrere meg ved Bungie.com eller noe slikt? Synest dette har vært litt utydelig.. 8046551[/snapback] Har du en kopi av Crackdown fra første sending, kan du laste ned og spille Halo 3 betaen (inni Crackdown menyen) når den aktiveres. Endret 28. februar 2007 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Så jeg er uansett sikret en betaversjon? Trenger ikke registrere meg ved Bungie.com eller noe slikt? Synest dette har vært litt utydelig.. 8046551[/snapback] Du har sikkert ikke lest den lille gråe lappen som var med Crackdown-box'en. Der står alt du trenger å vite. Lenke til kommentar
Cynon Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Halo 3 beta'en ligger i en hvis mengde Crackdown esker slik jeg har forstått det. Har vært en del diskusjon om dette på HaloNorge. Har ikke fulgt så veldig med siden jeg ikke trenger Crackdown for H3 betaen. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) det følger med på alle Crackdown kopier som har halo 3 klistremerket på forsiden av coveret regner jeg med Endret 28. februar 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 har en tilgode lapp på 599 på Spaceworld her i byn, lurer på om eg skal stikke innom i morgen og kjøpe det for den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå