rooroo Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hei, jeg har prøvd å finne en mp3 spiller som passer mine behov, men begynner å slite litt, så jeg trenger litt hjelp. Har disse kravene til mp3 spiller: * Min 2gb * ikke trenge å instalere drivere for å putte inn sanger * skal kunne spille av musikker på spilleren etter mappe og ikke bare etter id3 tags Jeg har vært borti endel spillere den siste tida. * Zen Nano (nydelig spiller, med var for lite med minne + at den ble borte) (etter den overlevde en vaskemaskintur ) * Sandisk Sansa (måtte ha programvare for å dra over filen)(værste mp3spilleren jeg har vært borti, crappy design) * MATSUI etter eller annet (grei nok, men støtter ikke mappestruktur avspilling) * Creative Zen (vist nok støtter ikke denne mappestruktur heller, var 5 min unna å kjøpe den før jeg oppdaget det) kan noen hjelpe meg finne en spiller som kan passe kravene mine, er noe lei av å hele tida gi bort spillere til familien min fordi jeg ikke kan bruke de selv. (Ps. Første post på forumet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå