Gå til innhold

Små barns "feil"?

Galneryus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er små barn alltid slemme? Hvorfor virker det som at dagens små barn er slemmere nå, en før, eller er de det?

Kommer aldri til å huske når jeg si 4-5 små dritt unger, i en alder av 7år elns drive å dytte en innvandrer ned i en sølpytt (relativt stor, for faen!) mens de skrek "Soper", "sotrør", "helvetes svarting". Jeeez!

Lenke til kommentar

Hvorfor er små barn alltid slemme? Hvorfor virker det som at dagens små barn er slemmere nå, en før, eller er de det?

Kommer aldri til å huske når jeg si 4-5 små dritt unger, i en alder av 7år elns drive å dytte en innvandrer ned i en sølpytt (relativt stor, for faen!) mens de skrek "Soper", "sotrør", "helvetes svarting". Jeeez!

8044731[/snapback]

ja, småunger er begynt å leke mye tøffere nå fortiden. bare fang en og dynk han i snø eller noe så han sier "kutt ut", "slutt" og begynner å gråte. Det skjedde idag faktisk. De fuglte etter meg og kasta snøball.

Lenke til kommentar

jeg vet det. først bare sa jeg slutt. Så fortsatte de å kaste og følge etter meg. Så løp jeg etter dem for å skremme dem. Så kom de tilbake. Da måtte jeg gjøre det bare.

Og de var i 6-7 klasse da, så¨de var ikke så små. De var nesten like høye som meg, men jeg så på dem som småbarn utifra stemmen og klærne.

Lenke til kommentar

8044731[/snapback]

Høhø, det der er ganske tragisk.

De er ganske dristige på munnbruken noen av de små der også, har jeg lagt merke til.

Er jo en grei huskeregel at det alltid vil finnes "mammas favoritt med langt lyst hår", mens du alltid vil ha pøblene.. selv i lav alder. pøbel betyr her en litt "hyperaktiv" unge, om jeg får bruke det uttrykket :innocent:

Endret av fredrikg-ohoi
Lenke til kommentar

Skjønner meg ikke helt på utviklinga lenger jeg. Her en dag når jeg satt i kassen på butikken der jeg jobber, kom det en fin gjeng med små unger inn i butikken. Jeg tenkte, disse er sikkert skitne og ute på moro slik vi var i den alderen, men neida. Disse ungene dro opp hver sin mobil, og spilte av en utrolig irriterende ringelyd på repeat. Dessuten ble jeg spurt om jeg hadde msn. Disse barna var kanskje 6-7-8 år gamle. Hvor går egentlig verden hen? :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...