Wubbable Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Litt forkorta emnetittel, måtte få plass til mye nok info Men til saken: Jeg leverer det brevet (samtykkebrevet elns) til lånekassen nå, og lurer på om stipendet for januar (og februar) blir kansellert... Er VELDIG surt hvis det blir det, for da taper jeg rundt 6000 kr Forrige år sto det jo at jeg ble innvilget 10400kr hvert halvår, men trodde ikke at du måtte "confirme" ditt samtykke hvert halvår, litt idiotisk spør du meg... Endret 28. februar 2007 av Vigilant Lenke til kommentar
Balsfjord Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Skjønte ikke helt spørsmålet ditt jeg? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 jøss, det betyr at jeg har tapt rundt 40 000kr det, på ikke å få stipend. Du taper ikke ei krone, for pengene får du gratis. Men jeg tror ikke du mister de, med mindre det var en frist, som du måtte levere det inn Lenke til kommentar
Fantasy6 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Det skal stå på det brevet når fristen er for å levere det, leverer du etter denne tid så mister du stipend for en periode. Når jeg gikk på videregående og fikk stipend så husker jeg at fristen for høsten var oktober/november, så tror ikke du er for sent ute for å si det sånn. Ring dem hvis du lurer veldig Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Det skal stå på det brevet når fristen er for å levere det, leverer du etter denne tid så mister du stipend for en periode. Når jeg gikk på videregående og fikk stipend så husker jeg at fristen for høsten var oktober/november, så tror ikke du er for sent ute for å si det sånn. Ring dem hvis du lurer veldig 8044460[/snapback] Jaha.. Så januar-pedioden får jeg ikke da? eller? Lenke til kommentar
O.J Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Du får utbetalt penga etterhvert som papirarbeidet kommer i orden. "mister" ikke penga. Lenke til kommentar
Fantasy6 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Det skal stå på det brevet når fristen er for å levere det, leverer du etter denne tid så mister du stipend for en periode. Når jeg gikk på videregående og fikk stipend så husker jeg at fristen for høsten var oktober/november, så tror ikke du er for sent ute for å si det sånn. Ring dem hvis du lurer veldig 8044460[/snapback] Jaha.. Så januar-pedioden får jeg ikke da? eller? 8045937[/snapback] ehhh... JO Det er som jeg skrev andre tidsfrister for vårsemesteret! Utbetalingen fra lånekassen er delt i to, høst- og vårsemester. Disse er igjen delt inn i månedsutbetalinger. Så hvis du har levert brevet før fristen som står på denne så får du pengene! Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Men jeg leverer brevet NÅ... Får jeg da pengene for januar? (som var for 1 måned siden) Lenke til kommentar
Fantasy6 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Men jeg leverer brevet NÅ... Får jeg da pengene for januar? (som var for 1 måned siden) 8046635[/snapback] Jeg har svart på spørsmålet ditt to ganger allerede! Har du levert det innen fristen så får du pengene! Når fristen er, er det nok bare du som vet siden det er du som har brevet! Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Vel, så det er ikke frister per måned? Si at "hovedfristen" var i april... Så leverer jeg brevet 29. mars, får jeg da det jeg skulle ha fått i januar og februar? Lenke til kommentar
paroa Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Ja! Du får bare ekstra mye i første utbetaling antar jeg. Altså, både for januar og februar i ett eller lignende. Endret 28. februar 2007 av paroa Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Nice, nå ble jeg glad Hvis jeg ikke hadde fått utbetalt for januar / februar, hadde jeg "tapt" (ikke fått) rundt 6000 kr, var det jeg mente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå