Espen F Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 lager herved min første "bullshitshitpost" her på forumet. hvis admin ikke liker den så steng den, men ikke kast meg ut plz, siden jeg sitter på jobb og TRENGER desperat forumet.. her er regelen. copy paste alle bokstaver og legg til en egen bokstav. f.eks. er bokstavrekken aeiitypsn så legg til en bokstav og la neste mann få leke seg med bokstavene. Legg kun til EN bokstav av gangen. tall er ikke tillat siden jeg syns tall er stygt. prøv gjerne å lage ord, slik at det blir litt kollektiv rettskrivning.. jeg får starte jeg da a Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 8. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2002 asdfgqmobi Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 8. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2002 asdfgqmobilxa Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 8. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2002 asdfgqmobilxaøl Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Nei nei! Nå ble SO2 startet for å unngå slike tråder. Stenges og slettes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg