Gå til innhold

Går det an å bruke vmware uten internet?

wil

Anbefalte innlegg

ja, jeg lurer på om det går an å bruke vmware eller andre alternativ uten å ha internet. f. eks hvis man har windows å vil ha opp et vindu med linux.

hadde tenkt til å prøve dette, men så lurte jeg på om dette gikk an uten å ha internet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

takk. jeg lurte fordi at jeg kjører linux på en partisjon og windows på en annen partisjon, men jeg hadde ikke tenkt til å bruke vmware. det programmet jeg hadde tenkt å bruke var VNC. men det går vel for det samme tror jeg. nå som dere har sagt man ikke ternger internet til dette så tror jeg det er det samme hvilket program man bruker.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-08 14:37, skrev wil:

takk. jeg lurte fordi at jeg kjører linux på en partisjon og windows på en annen partisjon, men jeg hadde ikke tenkt til å bruke vmware. det programmet jeg hadde tenkt å bruke var VNC. men det går vel for det samme tror jeg. nå som dere har sagt man ikke ternger internet til dette så tror jeg det er det samme hvilket program man bruker.

Seriøst? Hvis du leste hva de to andre over skrev, så står det at du ikke trenger internett til VMWare. Det står da ingenting om VNC der, som jo er et totalt annerledes produkt. VNC er et program for remote login, og du trenger selvsagt nettverk for å få noe glede av det.

Forøvrig er det bedre å si at man trenger nettverk enn internett, da det selvsagt også kan være nyttig å bruke remote login-løsninger på LAN også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...