Gå til innhold

XXLs Topp 10 mest forventende HipHop album i 2007

DannyVice

Anbefalte innlegg

Så lett du blir provosert i dag da. Greit at du er fornøyd med din egen musikksmak men andre har også rett til å ha sine egne meninger og sin egen smak(Ja,fjortisgangstere også).

Er heller ikke enig i noe av det Loso sier men tar ikke av for det og sier han er uten innsikt. Alle har vært yngre en gang og ikke hatt like mye peiling på musikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På lik linje som andre har rett til å ha sin egen musikksmak har jeg full rett til å kritisere den. Det at oppfattelsen av kunst er subjektiv betyr ikke at noe ikke overall er bedre enn noe annet. Flere liker Guernica og Pet Sounds enn folk som liker Patrick på seks år sine fingermalte bilder av barnehagen sin og Sambo sin negro spiritual om hvor treg tøyenbussen er. Jeg spekulerte i hvorvidt det var en tullebruker fordi for noen med litt fartstid i sjangeren virker hele posten som en parodi på den jevne hiphop fan.

Alle har vært yngre en gang og ikke hatt like mye peiling på musikk.
Er heller ikke enig i noe av det Loso sier men tar ikke av for det og sier han er uten innsikt.

Fuzzy logic?

Lenke til kommentar

Fortsatt ute etter å få andre til å virke dummere enn deg ja. Alt jeg sier er at du er litt vel skarp i tonen uten grunn. Og rar logikk,please. Det var ikke ment direkte mot Loso men mer at man bygger opp smaken sin etterhvert. Eller prøver du å si at alle hører på eller vet om alle de virkelig gode artistene i en alder av 13 eller noe?

Lenke til kommentar

De fleste er dummere enn meg, dessverre. Jeg er ikke skarp i tonen uten grunn, jeg er skarp i tonen fordi det er slik jeg liker å uttrykke meg. Dessuten er det jo tydeligvis en strålende måte å få svar på. Vet ikke om du feilet på å skape et poeng eller om du faktisk insinuerer at Loso er tretten år gammel, men det nekter jeg å tro at han er - og når man har en så stor kilde til informasjon som internett tilgjengelig i veldig lav alder er det bare å forvente at en også tidligere oppdager flere sider ved en sjanger. I praksis er det neppe veldig stor forskjell på musikken en opplyst sekstenåring hører på som en opplyst attenåring, hvorfor absolutt skulle gjøre et poeng ut av alderen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...