jakotech Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Skal ikkje Bishop Lamont slippe album i løpet av året? Har ikkje høyrt så mykje av ham, men så lenge ein jobber med Dr.Dre så er det stor sjanse for at det kommer noko good shit ut av det. NP: Little Brother - Without You (feat. Bishop Lamont & Jozeemo) sjukt chill beat Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Gleder meg mest til Lil Wayne, TI, Chamillionaire, Wu-Tang plata, Rakim, Raekwon, UGK, Devin The Dude, Redman og Joe Budden. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Gleder meg vel mest til: Common - Finding Forever Talib Kweli - Eardrum Bone Thugs-N-Harmony - Strenght & Loyalty Redman - Red Gone Wild UGK - Underground Kingz Keith Murray - Rapmurrfoebia Kanye West - Celebration Busta Rhymes - Before Hell Freezes Over OG disse hvis de kommer: Raekwon - Cuban Linx 2 Dr. Dre - Detox Freeway - Free at Last Joe Budden - The Growth Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Skal ikkje Bishop Lamont slippe album i løpet av året? Har ikkje høyrt så mykje av ham, men så lenge ein jobber med Dr.Dre så er det stor sjanse for at det kommer noko good shit ut av det. NP: Little Brother - Without You (feat. Bishop Lamont & Jozeemo) sjukt chill beat 8092160[/snapback] Fant en mixtape av han i dag, Dj Skee, Bishop Lamont - Nigger noise Kanske fett egentlig, tror jeg skal sjekke ut litt mer av denne karen.. Lenke til kommentar
jakotech Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Har fått tak i den eg og, den er ganske tight til å være mixtape. Den virker veldig gjennomarbeidet, hvis alle rappere hadde arbeidet like mye med albuma sine hadde det vore meir kvalitet å få tak i. NP: Bishop Lamont - First They Love You Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 T.I.'s T.I. vs. T.I.P., uten tvil. No, hvorfor må T.I. ha med seg Akon på det nye albumet sitt? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Fordi da kommer han til å selge 20 000 album mer. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hehe. Thendrup, tror du Raekwon sitt album vil bli godt? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Nei, jeg tviler. Han har jo sagt at det skal bli like bra som OB4CL, fallhøyden er ekstremt stor. Vi får se. Og det spørs vel om det kommer ut i år, Aftermath er ikke akkurat kjent for å overholde utgivelsesdatoene sine. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Det er jo mer eller mindre de samme produsentene som går igjen på alle "mainstream"-albuma. Kjedelig. 8082133[/snapback] Kunne ikke vært mer enig. Er det noen (hip hop) mainstream-album og singler i dag som IKKE har Timbaland written all over it? Edit: Mener ikke at Timbaland er en dårlig produsent, men det blir ensformig. Endret 10. mars 2007 av ehs5 Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Det er jo mer eller mindre de samme produsentene som går igjen på alle "mainstream"-albuma. Kjedelig. 8082133[/snapback] Kunne ikke vært mer enig. Er det noen (hip hop) mainstream-album og singler i dag som IKKE har Timbaland written all over it? Edit: Mener ikke at Timbaland er en dårlig produsent, men det blir ensformig. 8122090[/snapback] Word, også har jeg akon features langt opp i granskogen... Men damene digger det, og danser heller til det på byn enn noe skvip.... Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Gleder meg vilt til Buck the world, kommer tirsdag om en uke. Venta på det altfor lenge nå. Blir et av de albuma jeg faktisk kjøper og ikke laster ned, selvom det leaker rundt onsdag tipper jeg. Endret 11. mars 2007 av asad Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Gleder meg vilt til Buck the world, kommer tirsdag om en uke. Venta på det altfor lenge nå. Blir et av de albuma jeg faktisk kjøper og ikke laster ned, selvom det leaker rundt onsdag tipper jeg. 8128026[/snapback] Akkurat det albumet skal lastes ned så fort det ender på nett. Klarer rett og slett ikke vente. Nesten halvparten av musikken på mp3-spilleren min er Young Buck. Men, det skal også kjøpes på tirsdag Kan bli spennende, da jeg ikke har kjøpt et album på snart 3 år. Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Gleder meg vilt til Buck the world, kommer tirsdag om en uke. Venta på det altfor lenge nå. Blir et av de albuma jeg faktisk kjøper og ikke laster ned, selvom det leaker rundt onsdag tipper jeg. 8128026[/snapback] Akkurat det albumet skal lastes ned så fort det ender på nett. Klarer rett og slett ikke vente. Nesten halvparten av musikken på mp3-spilleren min er Young Buck. Men, det skal også kjøpes på tirsdag Kan bli spennende, da jeg ikke har kjøpt et album på snart 3 år. 8132030[/snapback] Sant, blir utrolig vanskelig å holde seg unna det når det leaker. Heldigvis var buck flink og det lekker ikke før 1 uke før release date. En uke kan jeg muligens vente Er visst en låt som er ute nå, "Buck the world" og folk sier den er sykt bra. Håper den er å få tak i i butikken på tirsdag, ellers blir det en kjapp nedlasting Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Sant, blir utrolig vanskelig å holde seg unna det når det leaker. Heldigvis var buck flink og det lekker ikke før 1 uke før release date. En uke kan jeg muligens vente Er visst en låt som er ute nå, "Buck the world" og folk sier den er sykt bra. Håper den er å få tak i i butikken på tirsdag, ellers blir det en kjapp nedlasting Se videoen her. Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Sant, blir utrolig vanskelig å holde seg unna det når det leaker. Heldigvis var buck flink og det lekker ikke før 1 uke før release date. En uke kan jeg muligens vente Er visst en låt som er ute nå, "Buck the world" og folk sier den er sykt bra. Håper den er å få tak i i butikken på tirsdag, ellers blir det en kjapp nedlasting Se videoen her. 8132174[/snapback] Thnx. Hakke sett hele videoen. Men det var ikke "get buck" låta jeg tenkte på. "buck the world" leaka igår, og jeg har valgt å ikke høre på den ennå edit: Videoen var jævlig kul. Buck er for rå. Endret 11. mars 2007 av asad Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Buck har de feteste videoene. I know you want me, må være årets (muligens fjoråarets) beste musikkvideo. Den er TØFF. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hmm, synes ikke Young Buck er så mye å skryte av. Lenke til kommentar
coban Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Enig, Young Buck er dårlig - da er helt Lloyd Banks mye bedre:-) Må bare henge meg på Akon hater listen her, kjipt at han har ødelaglt radioen - går jo faen ikke ann å ha på noen kanaler uten å høre den elendige stemmen hans; Snoop Dogg feat. Akon - Boss'es Life, den er kun fet fordi de har samplet åpningssportet fra Busta Rhymes ELE (Extinction Level Event) plata. Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg tviler sterkt på at buck klarer å lage en plate bedre enn Straight out of cashville, men vi får se. Ellers ser jeg fram til Detox såklart, samt alt fra shady-campen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå