Jakoozie Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Etter jeg leste dette ble jeg veldig giret på dette spillet. Jeg har ikke hørt om det før, men digger tycoon type spill og det virker kult å måtte forsvare romstasjonene fra pirates og meteorer. Spillet skal faktisk også ha en god historie, med en rekke unike personer. Spillet skal visst være ganske humoristisk også Dette spillet har stort potensiale. Håper bare at utviklerne leverer... Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Har vel ikke akkurat de største forventningene til dette spillet. Når tycoon settes inn i navnet er det vel heller kvanitet som telle over kvalitet med noen få unntak som transport tycoon. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Har i hvert fall kost meg masse med rollercoaster tycoon spillene. Og det som står i intervjuet virker veldig lovende syns jeg. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Theme Park, Theme Hospital, Sim Farm, Sim Tower, Transport Tycoon - der har du de gamle gode slagerne.. Dersom de bare ser tilbake og tar litt inspirasjon derfra kan det bli kjempebra! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Men, mest sannsynleg er det berre eit spel som prøver å bruker Tycoon namnet. Chris Sawyer har nok ingenting med spelet å gjere. Siste tycoon eg prøvde var beer tycoon -- og som 99% av dei andre tycoon spela, sugde det balle. Gi meg heller ein ny versjon av Transport Tycoon. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Leste at det skulle være en slags oppfølger til Outpost Kaloki X som ligger på Xbox Live. I så fall kan det bli en interessant tittel, har hatt en del gøy med det spillet. Håper imidlertid på at det blir en god del dypere. Forgjengeren var gøy, men det ble rutine ganske fort. Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Syntes det så interessant ut, får håpe de klarer å gjennomføre det på en ordentlig måte! Lenke til kommentar
kottila Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Leste at det skulle være en slags oppfølger til Outpost Kaloki X som ligger på Xbox Live. I så fall kan det bli en interessant tittel, har hatt en del gøy med det spillet. Håper imidlertid på at det blir en god del dypere. Forgjengeren var gøy, men det ble rutine ganske fort. 8053178[/snapback] ": Space Station Tycoon is not a port of Outpost Kaloki X in any way. It is a full-featured Wii title developed for Namco Bandai Games, so none of the content is from Outpost Kaloki X. I know that sounds like a disclaimer, but we really want to make that as clear as possible. I mean, we could talk about changes forever. We have space station customization, a huge cast of over 30 characters, an evolving story that should deliver a lot of laughs, co-op, etc. etc. Like we mentioned earlier, once we found out that our title was going to be developed on the Wii, we just had a huge number of design, gameplay and presentation elements become possible for us." Ingenting å bekymre seg for altså. Virker som et veldig lovende spill Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Da lover det godt dette her. Om de har klart å bevare sjarmen kan dette bli en kongetittel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå