Din_Laban Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg sitter å vurderer her, om jeg skal gå for et LGA775 680i. Jeg er i behov av å få noen erfaringer fra de av dere som sitter inne med ulike 689i kort. Hvilke 680i kort har dere, og hvilke erfaringer dere har med stabilitet/bøgs/OC-egenskaper mm. Kom gjerne med positive og negative karateristikker. Lenke til kommentar
sjarken Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Har et evga som jeg er meget fornøyd med. måtte oppdatere bios for å få det stabilt. Etter det ingen problemer i det hele tatt. Stabilt som bare det, overklokker ikke. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Har et evga som jeg er meget fornøyd med. måtte oppdatere bios for å få det stabilt. Etter det ingen problemer i det hele tatt. Stabilt som bare det, overklokker ikke. 8043298[/snapback] Interessant !! -jeg har lest rundt om i verden på ulike forum, inkl. evga sitt, og ser at det har vært en del problemer ute og går. Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 jeg har også oppdatert BIOS men jeg har hatt problemer etter d... PC'n klikker når jeg overklokke grafikkorte... har hatt en del ustabilitetsproblemer når jeg har overklokka CPU men d er sikkert bare meg som er litt ukjent med conroe prossesorer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå