Gjest Guest Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 iløpet av alle min eår med selvhjelp har jeg aldri brukt spytt. ei heller når det gjelder sosialt samvær med det motsatte kjønn. 8053642[/snapback] Spytt funker fint;) På nesten samme måte som glidemiddel. Noen har problemer med at glidemiddele renner ut igjenn, men om du bruker spytt trenger du ikke tenke på de Lenke til kommentar
ptta Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Spørs litt på hva slags massasjedusj du har tror jeg, Hvis jeg hadde gjort dette med min tror jeg smerte hadde vært mer nerliggende en nytelse Endret 19. mars 2007 av ptta Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Spørs litt på hva slags massasledusj du har tror jeg, Hvis jeg hadde gjort dette med min tror jeg smerte hadde vært mer nerliggende en nytelse 8169884[/snapback] QFT Men vi har en sånn funksjon med tjukke, "myke" stråler på vår dusj. Den er ganske kos Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Og det at venstrehånden er bedre om man er høyrehendt er bare tull, jeg har aldri kommet med venstre hånd, og tviler på at de fleste går god for at venstrehånda funker best. 8154424[/snapback] Krever vel bare litt øvelse? Kronen på verket må vel være både høyre og venstre samtidig, men ikke oppå hverandre. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 onanerer jenter mye. slik som gutter, eller hvordan er det?.... Lenke til kommentar
Innos Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 onanerer jenter mye. slik som gutter, eller hvordan er det?.... 8177559[/snapback] Alle jenter og alle gutter som ikke har spesielle grunnen for å ikke gjøre det, gjør det. Mange jenter ser derimot på det som litt flaut av en eller annen grunn, så du får ikke alltid et ærlig svar om du spørr. Når det gjelder hvor ofte vil jeg da tro de fleste gjør det "når det passer". Vil derimot tro at jenter ligger litt under på "mengde" (som nok er mye fordi det passer sjeldnere). Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 nå ser det ut til at "dynepulinga er passe oppsummert så vennligst ikke kommentèr videre på den.. dette er ja en litt uvanlig onaneringsteknikk som JA jeg selv har prøvd men NEI den funka ikke noe særlig på meg... men den fungerte på mr.gjestepost og sånn er det med det... ALLE mennesker er forskjellige INGEN er like(untatt tvillinger lol) Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 -teknikker stillinger og steder... 8043105[/snapback] Finnes det forskjellige teknikker og stillinger? :O Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 onanerer jenter mye. slik som gutter, eller hvordan er det?.... 8177559[/snapback] Alle jenter og alle gutter som ikke har spesielle grunnen for å ikke gjøre det, gjør det. Mange jenter ser derimot på det som litt flaut av en eller annen grunn, så du får ikke alltid et ærlig svar om du spørr. Når det gjelder hvor ofte vil jeg da tro de fleste gjør det "når det passer". Vil derimot tro at jenter ligger litt under på "mengde" (som nok er mye fordi det passer sjeldnere). 8179646[/snapback] vel nå er det slik at alle mennesker er forskjellige så onaneringsvaner er veldig forskjellig fra person til person. Men når det kommer til jenter tipper jeg at de gjør det sjeldent* (*avhengig av alder og modenhet) dette kan være pga at dette for jenter er mye mer privat enn for gutter et godt eksempel på dette er alle detaljene som enkelte som har postet her (inkl meg selv) om details! jeg har ikke ennå sett noen jenteposter... eller så har jeg vært litt kjapp i lesinga eller noe sånt.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) -teknikker stillinger og steder... 8043105[/snapback] Finnes det forskjellige teknikker og stillinger? :O 8185076[/snapback] JA Et godt eksempel er han fyren som onanerer med dyna eller venstre\høyre hånd.. med eller uten kondom\spytt\andre alternative glidemidler som eks. fuktighetskrem som en annen poster hadde noen venner som prøvde.. så ja det finnes... og ang. steder så kan det være soverom\stue o.l så jeg tenker du har fått et ganske utfyllende svar på dine spm. Endret 18. mars 2007 av boyeminem Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Det du kunne prøvd på, kunne vel kanskje vært det han ene fyren i "Gone in 60 seconds" forteller om; sitt på hånda til den blir nummen, også begynner du å nappe laksen.. Jeg har ikke prøvd dette selv, men jeg skulle tro det kan ha en viss effekt 8145739[/snapback] Funker fett Du mister følelsen i hånda di så det kjennes ut som noen andre gjør det 8145779[/snapback] "I call it the stranger" 8149847[/snapback] Så det er ikke avskrekkende for dere at en fremmed mannehånd napper i løken deres? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 "I call it the stranger" 8149847[/snapback] Haha... Den episoden er genial. Det er den hvor Carla tror Turk er gravid er det ikke? "I am a man. Men can make babies." *cry* Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Ta et halvliterglass, fyll det med 100g rå kjøttdeig og 6 rå egg, så pump i vei. Ellers om du skal ronke vanlig, så er det lurt å ha med deg dasspapir og komme på det - hvis ikke blir det unnødvendig mye søl. 8153723[/snapback] Eller bare rett ned i søppelspannet ... Kan vel ikke kalles en teknikk, men putt en finger eller to opp i rompa mens du onanerer. Treffer du riktig er det skikkelig deilig. Ellers er det bare å bruke fantasien (og høyrehånda), så blir det nok godt uansett. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Kan vel ikke kalles en teknikk, men putt en finger eller to opp i rompa mens du onanerer. Treffer du riktig er det skikkelig deilig.8569312[/snapback] Og hvis du bommer? En hånd holder i massevis. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Og hvis du bommer? 8569383[/snapback] Du føles det rett og slett bare som om du har en finger i rompa ... Endret 8. mai 2007 av Zlatzman Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 er ikke det omtrent veldig ekkelt? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 er ikke det omtrent veldig ekkelt? 8569407[/snapback] Jeg synes ikke det, men hva du selv synes får du avgjøre selv, jeg kan ikke velge det for deg. Anbefaler deg å flytte over til "anale gleder hos menn"-tråden om du lurer mer. Vil ikke ødelegge denne med off topic. (søk så skal du finne, jeg er litt slapp så jeg gidder ikke gjøre det nå) Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Kom over en fin side her om dagen, kalt My Masturbation. På nettstedet deler både gutter og jenter (menn og kvinner), onaneringsteknikke og tips. Likte denne teknikken spesielt godt. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) hmm Cup and balloon I take a cup from my kitchen, and I go to my mom's room -- when she not there. I then take my pic of Britney Spears. I take a balloon, fill it up most of the way with water. I then place the balloon in the big cup and make sure it's a tight fit. I then rub my dick with lube (vegetable oil) and shove my cock in the balloon. I then fuck like crazy. I feel an orgasm coming, then the sensation arrives and I cum! I wash the balloon and do it again! ehhe Get your vegetables I rub bananas all over my knob, then slide a condom on a carrot, lube it, and then stick it up my arse. Oh the joy. Endret 8. mai 2007 av froZZo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg