GrevenLight Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) - Endret 21. mars 2012 av GrevenLight Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Ok, men har sett mange som har sagt at jeg fikk DEN kraftige orgasmen. For meg så kjennes alle orgasmer helt like ut. Kan hvertfall ikke huske at det har vært noen bedre en andre Ikke sikkert det er samme greie for gutter som for jenter, men jeg får litt forskjellig orgasme etter hvordan jeg onanerer. Også får jeg ekstra kraftig orgasme hvis jeg holder den igjen så lenge jeg klarer. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Du sier at du kan få 5-6 ladninger om dagen med høyre. Har lest dette i et manneblad: Du bør la det gå en uke uten høyrehånda. Når uka har gått, runker du en gang, men holder VELDIG løst rundt penis. Onaner ikke oftere enn annenhver dag i en periode, og runk ALDRI hardt. Dette for å bygge opp nervene i penis slik at du faktisk kan bli stimulert av noe annet enn et haaardt grep med frk. høyre. Det var news for meg Lenke til kommentar
Gjest Guest_MHm_* Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg er 19 og har ronka daglig i vertfall sånn ca.6 år. Det er en del av hverdagen, er faktisk vanskelig å ikke gjøre det en dag Tips? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Ok, men har sett mange som har sagt at jeg fikk DEN kraftige orgasmen. For meg så kjennes alle orgasmer helt like ut. Kan hvertfall ikke huske at det har vært noen bedre en andre Ta det med ro, du er ung og uerfaren enda. Det kommer nok skal du se. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Jeg er 19 og har ronka daglig i vertfall sånn ca.6 år. Det er en del av hverdagen, er faktisk vanskelig å ikke gjøre det en dag Tips? Det er vel ikke et problem jeg vil kalle fælt. Du får enten leve med det eller bygge opp mer utholdenhet ^^ Endret 24. desember 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg er 19 og har ronka daglig i vertfall sånn ca.6 år. Det er en del av hverdagen, er faktisk vanskelig å ikke gjøre det en dag Tips? Lysten til å runke så ofte, forsvinner nok når du får deg et ordentlig sexliv. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Hoho, si ikke det. Om man har et kanonbra sexliv er det ikke umulig at runkingen fremdeles holdes på topp. Men til MHm, om du bruker mye av dagen på å slaske og ikke gjøre noe spesiellt er det lett får å ta seg en stryker. Er man aktiv og opptatt tenker man gjerne ikke like mye på det. Endret 24. desember 2009 av McBitch Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Umulig nei, men det er jo ganske naturlig å trappe ned litt. Ikke at man tenker over det, det går automatisk. Men igjen, som med alle ting. Dette er meget individuelt. Lenke til kommentar
Gjest jentaa Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hva med dere jenter da? noen tips til andre jenter? hva er best ? hva liker du? hva har du gjort for å få ein kraaaftig og god orgasme? Jeg onanerer ooofte.. minst 1 gang for dagen, hehe Lenke til kommentar
Gjest Guest_Banan_* Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Da var en bananmetoden testet ut. Var utrolig digg, pluss at det lukter godt der nede :!: Trikset er altså å finne en banan i rett størrelse. Kapp av ene enden og press ut innmaten. Surr tape rundt bananskallet slik at det ikke revner og lag et hull i andre enden for få ut luft / unngå vakum (Har du funnet rett størrelse blir det utrolig tight) Slik har du en engangs lommevagina klar til bruk, bruk en fersk banan så er den glatt og deilig inni også Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Har ikke lest bakover i tråden men. Baby olje/ Massasje olje, Det er helt himmel Edit: Det er bedre enn å bli flau (når du er yngre) å kjøpe det på kondomeriet etc.. Endret 25. desember 2009 av eivindooo Lenke til kommentar
MorsamMosa Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Har lest alle inleggende og det der med og "pule" dyna er godt Kan si hvordan jeg gjør det: 1. Lager dyna til en ball og finner et hull. 2. Runker til jeg får stiv. 3. Tar olje/krem inni penishodet. 4. Tar en myk plastikk pose over (For og ikke sperme dyna) 5. Begynner og "pule" hullet. Akkurat som om du hadde gjort det på ekte. 6. Når jeg har komt tar jeg bare posen av og brenner den opp og reier opp senga (Alle spor borte) Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Er vel heller noe på penishodet. Kan godt trenge litt mer forklaring Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Tips til hvordan man skal komme fortere? Jeg holder så lenge at partneren min har kommet lenge før meg og det er litt feil og ligge der mens man peiser på når den andre er "ferdig" føler jeg Lenke til kommentar
Special P Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Har lest alle inleggende og det der med og "pule" dyna er godt Kan si hvordan jeg gjør det: 1. Lager dyna til en ball og finner et hull. 2. Runker til jeg får stiv. 3. Tar olje/krem inni penishodet. 4. Tar en myk plastikk pose over (For og ikke sperme dyna) 5. Begynner og "pule" hullet. Akkurat som om du hadde gjort det på ekte. 6. Når jeg har komt tar jeg bare posen av og brenner den opp og reier opp senga (Alle spor borte) Haha, brenne opp alle spor. Alt for at ikke noen skal se, røre, bruke eller vite om spermen din. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Da var en bananmetoden testet ut. Var utrolig digg, pluss at det lukter godt der nede :!: Trikset er altså å finne en banan i rett størrelse. Kapp av ene enden og press ut innmaten. Surr tape rundt bananskallet slik at det ikke revner og lag et hull i andre enden for få ut luft / unngå vakum (Har du funnet rett størrelse blir det utrolig tight) Slik har du en engangs lommevagina klar til bruk, bruk en fersk banan så er den glatt og deilig inni også Dét, skal jeg prøve i morra Lenke til kommentar
Gjest Guest_MorsamMosa_* Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Har lest alle inleggende og det der med og "pule" dyna er godt Kan si hvordan jeg gjør det: 1. Lager dyna til en ball og finner et hull. 2. Runker til jeg får stiv. 3. Tar olje/krem inni penishodet. 4. Tar en myk plastikk pose over (For og ikke sperme dyna) 5. Begynner og "pule" hullet. Akkurat som om du hadde gjort det på ekte. 6. Når jeg har komt tar jeg bare posen av og brenner den opp og reier opp senga (Alle spor borte) Haha, brenne opp alle spor. Alt for at ikke noen skal se, røre, bruke eller vite om spermen din. Jada Men bruke.....? Lenke til kommentar
Special P Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Heh Jeg antar at du vet hva sperm er ment for å brukes til. Sikkert noen her i verden som vil bruke din og. Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Haha, jeg prøvde bananen i går Det fungerte utmerket, sånn unntatt at den sprakk og den andre med at jeg runka med bananskrell. Tips til hvordan man kan vare "Kortere"? Jeg varer så utrolig lenge, spesiellt ved sex ;_; Ville det hjulpet og venne seg til "løst grep"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg